[File Sharing] Alternatief voor LimeWire?

Voor het uitwisselen van programma's en MP3-tjes gebruik ik LimeWire. Dit programma had ik ooit in mijn PC tijd netjes aangeschaft en met diezelfde licentie kon ik ook verder op de Mac.

Het programma maakt mijn Mac echter rete-traag, iets waar ik op de PC minder last van had. Wat gebruiken jullie hiervoor? Zijn er goede alternatieven voor de Mac, liefst onder OS X?

[Edit]

Oh, en zojuist klapt LimeWire er ook weer eens zonder reden uit, iets waar het op de Mac ook een handje van lijkt te hebben. :frowning:

ja dat heb ik nou ook. Dat traagheid heb ik pas echt als ik eenmaal documenten heb ge-download en in de limewire map zit. De andere 'zoekers' kunnen die map zien en van daar uit downloaden. Je bent dan op gegeven moment zowel aan het downloaden als aan uploaden. Ik heb me mateloos daar ook aan ge-ergerd en doe vaak force-quit, als dat strandballetje zo lang blijft rollen. Ik zou niet weten hoe het sneller kan, ik ben benieuwd!!

ik hoor net van mijn over buur man dat ie ook probleemen had met lime wire en nu is over gestapt op edonky en daar is ie zeer tevreden mee nou heb ik op dit forum al meer van edonky gehoord dus ik ga even zoeken waar we het kunnen vinden

"Jim" vinnik ook wel OK vooralsnog

[url=http://www.xlife.org/acquisition/]Acquisition[/url] vind ik persoonlijk een fijn P2P progje :D

Deze laatste gebruik ik nu ook en ik moet zeggen, werkt inderdaad stukken beter!

Ik heb ze allemaal zowat geprobeerd, sinds gisteren had ik Limerwire er weer opgezet met de tips over de 12 verbindingen en T3 snelheid enzo uit een eerdere post, ik krijg inderdaad heel veel resultaten nou, maar hij blijft supertraag. Had 4 zoekopdrachten openstaan in de downloads sinds gisterenavond, op dit moment staan ze daar nog steeds te wachten dus niet echt geweldig.

ik moet zeggen ik gebruik nu een dag Acquisition en dat bevalt me 100 maal beter dan lim wire

Heb je nog tips dan i.v.m de instellingen bij acquisition, is bij mij even sloom gebeuren als Limewire.

nou ik heb het programma ge download en ik ben het gaan gebruiken en het draait als een gek hij vind gewoon meer titels en kwa snel heid ik heb adsl zakelijk met een download van 150kps dus ik heb nergens last van limwire vind gewoon niks en als ie wat vind is het niet het goede