file tracker

Hi,

Er gebeuren wat rare dingen op mijn mac.
Nu weet ik wel wat “of liever gezegt wie” er aan de oorzaak licht van het probleem.
Maar nu is mijn vraag of er iemand een progje kent dat de files tracked op je HD.
Het komt er op neer dat als er een file op mijn HD komt wil ik het weten of het nu cash van QT is of logfiles van OsX.

bestaat er zo een progje?

Het zou wel handig zijn als je vertelt wat er precies voor vreemde dingen gebeuren. In de tussentijd kun je natuurlijk wel zien wat er zojuist in bepaalde mappen is gebeurd. Open bijvoorbeeld de map library en bekijk die als lijst, als je daarna voor 'bewerkingsdatum' kiest komt de laatst gewijzigde file bovenaan te staan.

Wel ik ben programeur en wij dagen elkaar altijd uit. Nu is een colega van mij mijn computer besmet met een troyen (wij doen nooit fatale dingen alleen sporen naar laten) en deze veplaatst zich door mijn mappen heen en ik wou hem teslim af zijn met een tracker progje als dat er is. En ik vermoet dat de troyen in de onzichtbare mappen zit dus deze laat zich niet zien als ik een zoek doe of datums naar ga.

Ik heb hem gevonden :D Alles is weer normaal :)

Nu moet ik hem alleen nog trug pakken met zijn eigen troyen :stuck_out_tongue: :smiley:

Toch Bedankt :slight_smile:

[quote:52edb06b4d="D&Fsoft(fredcom)"]colega[/quote:52edb06b4d]

Als je even goed kan programmeren als je kan schrijven, neem ik je gegarendeerd in dienst :stuck_out_tongue:

[quote:6bee65eae7="eniac"][quote:6bee65eae7="D&Fsoft(fredcom)"]colega[/quote:6bee65eae7]

Als je even goed kan programmeren als je kan schrijven, neem ik je gegarendeerd in dienst :p[/quote:6bee65eae7]
Ja, inderdaad. In het volgende citaat zitten er ook nog wel een paar:
“Wel ik ben programeur en wij dagen elkaar altijd uit. Nu is een colega van mij mijn computer besmet met een troyen (wij doen nooit fatale dingen alleen sporen naar laten) en deze veplaatst zich door mijn mappen heen en ik wou hem teslim af zijn met een tracker progje als dat er is. En ik vermoet dat de troyen in de onzichtbare mappen zit dus deze laat zich niet zien als ik een zoek doe of datums naar ga.”

ik ben geen spellings controle programmatje zenne ...