files (o.a. java-games) van OSX naar T610

Wellicht hoort de vraag hier niet helemaal thuis... Ik heb een SE T610 en kan melden dat het syncen tussen OSX (ical, adresboek) perfect werkt met i-sync en een bluetooth-adapter. Phoneagent heb ik ook gedownload (trial) en foto's van de T610 naar de Finder gaat ook prima. Mijn vraag is echter: ik kom heel veel java-games tegen op internet en wil die graag downloaden naar de T610, maar veelal wordt je dan gewezen op Win-apps. Is er op Mac-gebied ook een manier om o.a. games (en zo ja, welke bestanden, .jar?) op de T610 te krijgen ? Kortom: heeft iemand tips, trucs, ervaringen, enz. hiermee ??????? Of kan ik alleen maar wappen enzo ?

Je kunt de games en derg. gewoon met bluetooth-bestandsuitwisseling app. naar je telefoon uploaden. Dit prog. zit in je programma folder, of in je hulpprog folder.

Bedankt voor de tip. Die app had ik nog niet ontdekt. Werkt (zoals verwacht) perfect.

Misschien een beetje off topic maar is er geen mogelijkheid om de spellen eerst te testen op je mac? Die heeft toch ook Java?