Filesharing is terug makkelijk

[quote:e0357b3258]Introduction mlMac is a GUI for mldonkey (www.mldonkey.net). It includes the binary file inside itself, so you don't need to worry about where/how to install mldonkey. All you have to do is place mlMac somewhere (in /Applications for instance) and launch it: you're done! [/quote:e0357b3258]

en ja het werkt zelfs achter een proxy-server,mooi mooi.

ik zou de link nog vergeten -> http://www.abyssoft.com/software/mlmac

hm ja werkt goed.. AAGGGGRRR:S GODVER DE GODVER!!! ja sorrie hoor maar hou niet van als er ongecontoleere dingen op mijn comp gebruren... Ik quitde de progje en disconecte om wat te doen... opeens begint die van zelf te connecten.. niets staan aan.. ik disconecten.. niets blijvt maar conencten en kijk ik bij de verbinding zit die maar iets te uploaden :evil: terwijl die prog uit staat! ARG!@ Ik alles mogelijks weg halen wat er me te maken heeft .. alles wat die tijd is aangemaakt zelfs.. nog steeds.. HOEM OET IK DIT PROGRAMMA WEGOOIEENNNNNN HEEELLPP :evil: :cry: SPYWARE?of is het normaal dat die terwijl je het uit zet dingen verstuurt..

Open terminal typ in: top

je krijgt een overzicht met de draaiende processen.
Noteer het PID nummer van het proces genaamd “mlnet”
sluit top af met CTRL C
typ nu in: kill xxx (PIDnummer) -9

start top nog een keer op.
Controleer of het proces nu weg is
weer CTRL C
en daarna exit om terminal af te sluiten.

Het programma laat stiekem een verborgen proces aanstaan dat blijft connecten.

bij mij sluit ie het vanzelf mooi af, zou het niet kunnen dat ie alleen terug verbindt als je nog bezig bent met iets te up/downloaden

Nog iets anders, ik heb juist uitgevonden dat mlMac een temp file had gemaakt van 700 mb een beetje aan de grote kant. Als je hetzelfde probeel hebt je kan em vinden bij App Support-mlMac-temp

Hm ja ik had reboot en nu doet die dat niet meer ik neem aan dat die als de prog uit staat iets van zich achterlaat. ik zag namelijk bij processbeheer mlNet aan staan. Volgens mij is het zo als je het mlMac aan hebt staan en uit hebt gedaan dat er mensen toch van je kunen uploaden. .. hoewel ik dat beetje aso en raar vind zeker door het feit dat na dat ik mijn shared map heb leeg gemaakt die nog steeds aan het uploaden was... nou verder wel chill programma maar toch beetje raar.. En de temp files het zit zo dat als je iets upload van 700 mb en je hebt maar 10 mb binen dat hij toch een temp file van 700 aanmaakt.. beetje raar maar ja

ik zeg het raar programma…

Gerbuik dit progje niet, tenzij je echt heel erg hard een bepaalde film nodig hebt. Het verneukt AL je netwerk connecties: mail, Safari, Acquisition, noem maar op. Daarnaast als je het quit, dan loop thet nog steeds door totdat je een reboot of de bovenstaande kill optie gebruikt. Voorts 'reserveert' het ook nog eens de ruimte op je HD voor de te downloaden file, wat tot rare situaies kan leiden. Voorts kreeg ik ook nog rare meldingen in mijn Console van dit proggie. Het heeft wel tot nu toe 66% van de nieuwste film van Jim Carey kunnen downloaden. Kortom use with GREAT caution, maar wacht liever op een nieuwe versie. Just my 2c.

ben ik me eens:)