Filetransfer in MSN Messenger 5 zeer traag..

Ik weet niet of ik de enigste ben, maar bij mij is de filetransfer in MSN Messenger 5 behoorlijk traag (ten opzichte van MSN Messenger 4).... Hebben jullie dat ook?.... Of am I the only one?.... :cry:

Ja... dat is mijn opgevallen. Ik gebruik adium eigelijk maar omdat die zeeeer traage filetransfer heeft gebruik ik officiƫle msn als ik iets moet sturen, maar als die ook zo traag gaat is.

De MSN transfer feature is altijd al traag geweest bij mij :(

hmm ik heb het idee dat het ook veel kan schelen per persoon. Ook hebben heeft iedereen adsl. Ik gebruik daarom vaak gewoon ftp maar dat is natuurlijk niet echt makkelijk

yup hier ook trager. Maar niet altijd. Bij mensen waar het eerder niet luke; lukt het nu wel Maar bij anderen gaat het dan weer plots een stuk trager.

Ja is zo Was bij 4 ook altijd zo geweest

Groetjes

Het openen van poort 6891 tot en met 6900 (MSN Messenger File Transfer features) in je firewall/router (portforwarding) doet wonderen.

Overzicht wat ik in mijn router heb staan:

MSN Messenger 6891 tot en met 6901 TCP
MSN Messenger 1863 tot en met 1963 TCP
MSN Messenger 1863 UDP
MSN Messenger 5190 UDP
MSN Messenger 6901 UDP

edit: even wat poorten opgezocht in mijn router voor oude en nieuwe versies van msn

Het heeft denk ik met het protocol te maken wat MSN Messenger gebruikt, want met MSN Messenger 7.5 op mijn PC op het werk gaat het ook errug traag... De eerste 50k gaan goed, maar dan zakt het in.

Skype gebruiken, gaat super snellll.... 8)

:oops:

[quote:5697fb1f2f="bedrocks"]Skype gebruiken, gaat super snellll.... 8)[/quote:5697fb1f2f] yahoo gaat nog sneller

CD-tje branden en langs brengen is nog trager, maar wel veel socialer... je ziet iemand nog eens in het echt en zo... je komt nog eens buiten...

:sealed: