film downloaden macbook

Goedenavond,

Weet niet of ik het hier juist plaats, maar ik ga binnenkort op reis, ik moet ongeveer 10 uur in het vliegtuig zitten, en zou graag wat te kijken willen hebben.

Ik heb mijn iPad een aantal jaar geleden weggedaan, en zou graag films willen downloaden op mijn MacBook. Maar. Hoe? Er is geen Netflix app voor Mac, en wil ook geen troep op mijn laptop hebben. Iemand tips?

iPhone batterij wil ik trouwens sparen, en ik vind het scherm van mijn MacBook fijner om te kijken.

Hier misschien; https://www.youtube.com/results?search_query=films

Je kunt ze via Netflix downloaden op je iPhone en streamen naar je MacBook.

Neem een powerbankje mee (of hang je iPhone aan je MacBook), en je iPhone zal er weinig last mee hebben.

De meeste maatschappijen bieden op intercontinentale vluchten een keur aan films. Vaak ook films die net uit zijn. En vaak hebben ze ook een USB-uitgang (type A). Zo hou je je iPhone op 100%.

Ik val er steeds bij in slaap, heerlijk. Zo duurt een lange vlucht al een stuk korter.

Waar zou je de films willen downloaden? Als player kun je VLC gebruiken.

KR1275 op 14 november 2020 om 14:10 De meeste maatschappijen bieden op intercontinentale vluchten een keur aan films....

Waar zou je de films willen downloaden?..

Misschien wil je ze downloaden omdat je bepaalde films wilt zien, en niet wat je voorgeschoteld wordt?

B.t.w. vloog ik in 2018 naar de US of A, met een maatschappij die geen films toonde (of eten en drinken rondbracht). Dat kan ook nog. . :wink:

<p class="cite">KarelWillem op 14 november 2020 om 14:45</p>
KR1275 op 14 november 2020 om 14:10 De meeste maatschappijen bieden op intercontinentale vluchten een keur aan films….

Waar zou je de films willen downloaden?…

Misschien wil je ze downloaden omdat je bepaalde films wilt zien, en niet wat je voorgeschoteld wordt?

B.t.w. vloog ik in 2018 naar de US of A, met een maatschappij die geen films toonde (of eten en drinken rondbracht). Dat kan ook nog. .;)

Je gewoon laten verrassen. Ik kijk meestal mee over de schouders van andere reizigers…

Ja, ik kreeg ook een keer ‘Million Dollar Baby’ te zien in het vliegtuig.

Goede film, maar je werd er op zijn zachtst gezegd niet erg vrolijk van.

Dan kies ik toch liever zelf iets.

Ik zoek altijd iets waarbij ik snel in slaap val.

En op mijn telefoon zet ik podcasts van oude radio-uitzendingen van Ronflonflon en Radio Bergeijk. Voor ik het weet, land ik dan al weer. Tenminste tot en met vorig jaar…