Film icoon AppleTV weg!!!

Help! Ik wilde een leuke film huren, blijkt opeens het icoon van films weg te zijn! Ik kan gewoon niet meer films huren. Kan iemand helpen?

[img]/uploads/community/008c5c79c89d1cc3075ba8b56a55787bc3db521e_0.jpg[/img]

:grin:

Yes i did :lol:

Hij is er weer, maar zei wel even 'iTunes Store niet beschikbaar'. Zo zit dat dus

ik heb precies hetzelfde probleem. Film knop is weg, terwijl ie er gisteren nog was. Als ik de itunes store locatie ergens anders op zet zie ik 'm wel, maar op 'nederland' is mn knop weg .... iemand een idee wat dat kan zijn?

En de oplossing lijk idd helemaal de stroom eraf, want nu is ie er wel. Te gek voor woorden! Maar goed, evenwel bedankt voor de tip.

Bij ons is het icoontje ook weg, stroom eraf gehaald......niks!! Help, help, help!

Waarschijnlijk door de feestdagen een paar storingen bij de servers van Apple gok ik.... Met al die tegoed kaartjes die worden geactiveerd enzo... ;-)

En weer weg is ie .... stroom er volledig af en terug is ie weer .... spookt!

Ik heb hetzelfde probleem na software update.
Stroom eraf helpt niet! Wat wel???

Bij mij idemdito. Geen melding, gewoon weg. Daar zit je dan op je vrije dag in de regen.....
Wat nu? Alles geprobeerd, stroom eraf, stroom erop, TV gewisseld. Iemand nog een idee?

Wachten tot de storing voorbij is.

Rare is dat als je landinstelling in itunes naar US wijzigt je alle menu onderdelen terug hebt. Je kunt dan alleen niets bestellen. Terug naar NL en je menuopties ontbreken weer.

Wat me opviel is als je bij de iTunes store inlog optie een ander land kiest dat ie er vaak wel is. Ik heb niet geprobeerd dan te downloaden, maar de button is er dan wel. Misschien een optie voor de druilerige middag. Ik heb de openhaard ook maar even erbij aan gedaan ;-)

@waltervandeven we kruisten elkaar met dezelfde boodschap. Idd als je weer terug op nederlands zet is ie weg ...

Zal wel te maken hebben met dat je dan een andere deel van de server benadert die niet overbelast is.

WTF? Hier hetzelfde.

De (Belgische) moviestore is gewoon weg. Geen icoontje meer.

En nee, herstarten of stroom eraf helpt niet.

Bij mij was het na software update maar door meerdere meldingen lijkt dat dat toevallig is

In oktober was er blijkbaar ook zo'n probleem. [url=https://discussions.apple.com/thread/4393646?start=30&tstart=0]Hier[/url] staat er een heel draadje over. Binnen een paar uur zal het wel weer werken. Ze zijn blijkbaar de Store aan het updaten of zoiets.