Film kwijt?

Ik heb gisteren een film gedownload via poisoned, maar nu kan ik het bestand niet meer terugvinden. Met de zoekfunctie in Finder lukt het ook niet. Heeft iemand tips hoe/waar ik nog meer kan zoeken.

Ik weet dat muziek die ik download via poisoned automatisch wordt geimporteerd in iTunes. Kan het zijn dat met het .avi bestand ook zoiets gebeurd?

De chips staan klaar, maar waar is mijn filmpje gebleven…!?!

Tik eens in de zoekfunctie via je harde schijf PoisonedDownloads. Daar zou hij in moeten staan ;)

Nee, die map blijft dus leeg. Hij is echt nergens te vinden. Nu zoekt finder volgens mij niet in bijv. de prullenmand. Zijn er nog meer plaatsen waar finder niet zoekt.

Ik denk dat ik in het begin iets aan de instellingen van poisoned heb gewijzigd, waardoor de downloads ergens anders woden opgeslagen. Nu kan ik deze instelling echter niet meer bekijken…

Misschien staat hij nog in de incomplete map, de bestanden in deze map zijn echter hidden, dus je vindt ze niet gemakkelijk. Zoek in finder ook op verborgen bestanden... Of maak met tinkertool oid verborgen bestanden zichtbaar...

[quote:62b6aab2aa="soeperfriek"]Nee, die map blijft dus leeg. Hij is echt nergens te vinden. Nu zoekt finder volgens mij niet in bijv. de prullenmand. Zijn er nog meer plaatsen waar finder niet zoekt.

Ik denk dat ik in het begin iets aan de instellingen van poisoned heb gewijzigd, waardoor de downloads ergens anders woden opgeslagen. Nu kan ik deze instelling echter niet meer bekijken…[/quote:62b6aab2aa]

Hoezo kun je die instelling niet bekijken??? Als je Poisoned open hebt ga je naar je instellingen en kijkt daar waar hij temps en komplete downloads neerzet…dan zou je toch uiteindelijk die file moeten kunnen vinden…bovendien, als je zoekt op .avi moeten al je files die eindigen op avi ook tevoorschijn komen, maar het kan zijn dat Poisoned ook files neerzet (in ieder geval de temps) in een map die met . begint en standaard zijn die mappen onder osx onzichtbaar

Grote kans dat je bestand als incorrupt is gemarkeerd. Dit betekend niet altijd dat je hem niet kan afspelen. Ga naar je poisoned download folder en typ appletje-shift-G . Tik daar in .incoming als het goed staat daar het mapje corrupted. Jammer genoeg zit ik achter een mac zonder poisoned dus ik kan niet controleren of ik geen fouten heb gemaakt. Als het niet lukt met .incoming kan je ook nog .incomplete proberen.

Succes