"filmbestand kan niet worden gevonden"... wtf?!?

Als ik een bestand in itunes open, krijg ik deze foutmelding: 'Het filmbestand "Orig_0002c47e.IETemp" kon niet worden gevonden. Zonder dit bestand kan de film niet goed worden afgespeelt' als ik dan vervolgens op 'zoek' druk, moet ik zelf gaan bladeren in mijn hd... Weet iemand wat ik moet doen?[/img]

WTF in iTunes een film bestand???? Ik zou iMovie eens proberen :?

[mod:7b51dcc3fa=“Urbin”]iApps onderdeel vandaar verplaatst. ;)[/mod:7b51dcc3fa]

:D neenee ik snap: geen filmbestand in itunes, maar ik open 'what if god was one of us - Joan Osborn', mp3-tje dus...... ik heb hem gedowned met mlMac, kan dat problemen opleveren?

MP3 geeft normaal geen problemen. Sleep het Mp3tje eens op je desktop. En probeer deze is te importeren? Of CTRL klik muis: op het MP3 en open(met) het met iTunes.

Een nieuw fenomeen is niet mp3, aac oid. Maar het is .mpc Apple software kan hier nog weinig mee beginnen, maar het is een nieuw soort compressie vergelijkbaar met .aac maar dan .mp3 zeg maar.

Wellicht is dat het probleem waar je nu tegenaan loopt… Probleer voor de grap eens Mplayer OSX of VLC, wellicht dat die het formaat aankunnen.

En ik maar denken dat de DVD standaard al een gedoe was, compressie voor muziekbestanden gaat dezelfde kant op. :cry:

ja ik had pas ook een paar mp3tjes met de extensie ".ogg" ???? WTF?? :x