Filmpje voor switchers die wachten op hun eerste mac

http://homepage.mac.com/bradster/.Movies/Petie_Gets_His_First_Mac.mov

Hahaha! Zalig filmpje!

Ik was ook wel anthousiast maar wel niet op dezelfde manier :smiley:

Ok ik kon niet meer stil zitten toen iemand mij opbelde dat mijn iBook thuis lag terwijl ik in de trein zat. Bedoel 2003 is nou niet het beste jaar om een PowerMac G4 gekocht te hebben :lol:

O.....MY......GOD......

Ik vraag me wel eens af of zo’n FedEx bezorger wanneer hij weer een Mac moet afleveren denkt “Oh nee… straks valt er weer iemand flauw als ik die Mac aflever”

[quote:9baef09276="MacBjorn"]O.....MY......GOD......[/quote:9baef09276]

zou het niet beter kunnen verwoorden. Ok, je kan enthousiast zijn maar dit is wel een beetje overdreven :smiley: Wat niet wil zeggen dat ik het geen leuk filmpje vind, integendeel het is een bangelijk filmpje :smiley:

Duurde het bij jullie ook zo lang voordat het filmpje werd geopend, want ik zit hier al 5 minuten te wachten tot het vester wilt open.

Die jongen is echt gek. Helemaal gek, dat is het enige wat ik kan zeggen.

[quote:e00be66f46="Ashwin"]Die jongen is echt gek. Helemaal gek, dat is het enige wat ik kan zeggen.[/quote:e00be66f46]

mss doe jij dat ook als je je iMac krijgt :stuck_out_tongue:

ach, als je maar blij bent

Nee ik weet zeker dat ik niet zo raar gaat doen. Ik juich hoog uit maar ik ga niet flauw vallen (ook al is de iMac G5 20´´ veel mooier dan die PowerMac G4)

[quote:6fc3957500="magic-with-mac"]ach, als je maar blij bent[/quote:6fc3957500]

Dat vindt ik ook.

Whahahahaha lol rofl. Die is echt goed! :D :D :D

Someone needs his medication... :|

[quote:90a7477a14="unSOUND"]Someone needs his medication... :|[/quote:90a7477a14] you're damn right :P Echt een gekke kerel maar zolang ie "gezond" gek is, no problemo.

Klein beetje ADHD is goed voor je...

Lol , grappig filmpje, whatever makes the kid happy, maar hij heeft wel een goed punt : GET A MAC CHILDREN !

kansloos :x :P

Kansloos? Hij heeft een mac baby! The world at his feets.

Nog steeds vindt ik dat hij helemaal is doorgedraait.

Ik herkende mezelf bijna in het filmpje :innocent: :D Maar oke dit was wel beetje over de top, maar echt hoor dit filmpje is zo stoer!!!! echt gaaf gewoon.

Ben benieuwd hoe ik zal reageren over 3maanden…
Hmmz ik denk ongeveer something like that movie :apple:

hahahaha, dit is het coolste filmpje wat ik ooit heb gezien!