Filmpjes achtereen afspelen op iPod Classic

Naar mijn weten is deze vraag nog niet eerder gesteld.

Ik heb een heleboel (honderden) leuke korte (youtube-achtige) filmpjes in mp4 in iTunes.
Ze staan in de ‘Films’ lijst.

Als ik ze op mijn iPod achter elkaar wil afspelen (bijvoorbeeld op de tv - met de remote)
heb ik een probleem.

Na ieder filmpje (sommige duren maar enkele minuten) sluit de speler en springt terug naar het menu.
Ik wil ze gewoon allemaal achter elkaar zien! Waarom kan dit niet, en zo ja, HOE?!

Met muziekvideo’s is het anders - die speelt de ipod wel gewoon zonder tussenkomst
achter elkaar af.

Kan ik er iets aan doen?

kan je ze niet classificeren als muziekvideo's dan?

[quote:66e56c1836="McHank"]kan je ze niet classificeren als muziekvideo's dan?[/quote:66e56c1836]

mwah - ja zou kunnen maar het punt is
[i:66e56c1836]het zijn geen muziekvids.[/i:66e56c1836] Filmpjes die ik zelf heb
gemaakt van mn personeel, familie, etc.

er moet toch een manier zijn om ze achter elkaar te kunnen afspelen?..

Heb jij de films los staan, of in afspeellijsten ? Ikzelf heb afspeellijsten per soort film.

De meeste filmpjes hebben standaard de instelling dat ze worden overgeslagen als shuffle aan staat. Als je dan aan het einde van het filmpje bent, worden de andere overgeslagen als shuffle dus aan staat.

Selecteer dus alle films, en vraag de info op. Kies dan voor NEE bij de optie “sla over als shufflefunctie actief is”. Als je dan een film speelt, zou hij gelijk door moeten gaan met de volgende uit de lijst.

[quote:f0f6dd6bb6="unSOUND"]

De meeste filmpjes hebben standaard de instelling dat ze worden overgeslagen als shuffle aan staat. Als je dan aan het einde van het filmpje bent, worden de andere overgeslagen als shuffle dus aan staat.
[/quote:f0f6dd6bb6]

Ik had daar volstrekt geen notie van! Je hebt helemaal gelijk.

Dank je unSound voor je briljante vondst. 8)

Hallo' ik heb dit geprobeerd, maar itunes stopt bij mij nog steeds na ieder filmpje... ik zou dit graag opgelost zien, ik heb bv cabaret shows erop staan waarbij het nogal storend is als er na ieder nummer gestopt word... ik wil de filmpjes niet in de muziek video's map zetten omdat het geen muziekvideo's zijn en omdat ik mij niet kan voorstellen dat er geen andere manier is.

Hallo arnoehlen.

Zou je iets meer info kunnen geven over de door jou gebruikte apparatuur ? Dus welke iPod, staan ze in een aparte playlist, en hoe staan de instellingen van de films ? ( met name de instellingen qua afspelen )

Hallo,

ze staan in itunes op een mac mini die aangesloten is op mijn tv.
ik heb diverse concert registraties en cabaret shows opgeslagen in de map films en tv programma’s.
Van de muziekstukken heb ik playlists gemaakt en deze spelen mooi achter elkaar af.
echter wanneer ik in de lijst tv programma’s een cabaret stuk aanklik gaat hij niet verder met de volgende wanneer het stuk afgelopen is, ik kan me echter niet voorstellen dat dezze optie niet aanwezig is.
ik heb al van alles geprobeert: deel van verzameling aangevinkt, aaneensluitend album noem maar op.
iedere keer stopt ie weer.
omdat ik reeds veel playlists heb wil ik er eigenlijk niet nog meer, dat zou betekenen dat ik van iedere cabaret show +/- 20 een playlist moet maken.
hoop dat je me kunt helpen…
Gr Arno

Je hebt alleen in dat hele verhaal geen antwoord gegeven op mijn belangrijkste vraag... :wink:

[quote:d6964c0d15]Selecteer eens alle films, en vraag de info op. Kies dan voor NEE bij de optie “sla over als shufflefunctie actief is”. [/quote:d6964c0d15]

Sorry,

leek mij logisch dat ik dat al gedaan had omdat dit duidelijk in het topic naar voren komt.
ik heb gedaan wat hier in het topic staat, maar hij stopt nog steeds na ieder filmpje.

gr Arno

[quote:564f59dd8b="arnoehlen"]leek mij logisch dat ik dat al gedaan had omdat dit duidelijk in het topic naar voren komt.[/quote:564f59dd8b] Aangezien de ervaring leert dat men hier nog geregeld over hele alinea's heen weet te lezen, leek me het toch handig om nog even te herhalen...

Ik heb het eens geprobeerd bij mijn iTunes library, en het lijkt inderdaad alleen te werken in afspeellijsten, niet in het overzicht. Je zult de fillms dus toch in een afspeellijst moeten doen.

wat onvoorstelbaar belachelijk dat dit niet kan, terwijl het veel prettiger en overzichtelijker zou werken als dit gewoon in de lijst mogelijk zou zijn. toch bedankt!!