Filmpjes geenstijl / dumpert spelen niet af in Leopard

Op mijn Intel Macbook (late 2007, Intel Duo Core) met Leopard willen de filmpjes van geenstijl en Dumpert niet lopen. Ik wil hier geen discussie starten over de inhoud van deze filmpjes, ik wil gewoon dat het werkt ... De kans dat mijn eigen werkgever erin voorkomt is redelijk groot (gemeente Amsterdam) , vandaar.

De filmpjes laden tot 3 tot 5 % en stoppen dan met spelen / laden.

Heb je wel de nieuwste flashplayer geïnstalleerd? Het kan ook zijn dat je werkgever deze stream blokkeert.

Welke browser gebruik je? en welke versie van de flash player heb je geinstalleerd?

Check hier

Het is thuis ... geen blokkades dus. Probleem treedt op bij zowel Firefox als Safari. Het probleem is specifiek bij deze sites (die aan elkaar gelieerd zijn), rest van het internet geeft geen problemen (uitzendinggemist, AT5, RTVNH, Youtube etc.).

Het zou je flash player kunnen zijn. Het kan zijn dat er in de JW media player die dumpert en geenstijl gebruiken functies gebruikt worden specifiek voor flash 9 of zo. Heb je al gekeken welke versie je hebt en anders eens opnieuw installeren vanaf [url=http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&promoid=BUIGP]de adobe site[/url]

Heeft dit niet met een Flip4Mac te maken? Moet je dat niet op je mac zetten? Ik weet het helemaal niet zeker hoor.... ik heb geen probleem met die dumpertjes en heb dan ook Flip4Mac er wel op. Doe het wel altijd met Firefox.

Just a wild guess though…

genoeg stof om te kijken .... dank!

Flip4mac is in dit geval niet van toepassing het gaat hier om video's die vanuit een flash applicatie afgespeeld worden flipmac is een quicktime plugin.

[quote:aae3fc202d="Almerrrrr"]Flip4mac is in dit geval niet van toepassing het gaat hier om video's die vanuit een flash applicatie afgespeeld worden flipmac is een quicktime plugin.[/quote:aae3fc202d]

Ja, da’s waar…

Ik heb het zo nu en dan ook wel eens. Paar keer reloaden wil wel eens helpen.