Filmpjes video.google.nl bekijken op telefoon...

Hallo,

Met interesse zag ik dat op http://video.google.nl/ ook filmpjes gedownload kunnen worden voor o.a. de Ipod. Deze Ipod heb ik helaas niet, maar ik heb wel een Nokia 5500 die volgens het boekje ook .MP4 zou moeten kunnen afspelen. De filmpjes worden immers gedownload in .MP4 vorm.

Denken jullie dat het mogelijk is deze filmpjes op mijn telefoon te bekijken? Moet ik misschien de filmpjes met een of andere programma conventeren naar een andere extensie?

Graag jullie reacties,

Dirk

Kan wel met mijn K800, anders even proberen

[quote:7e58fea03f="i,N8N"]Kan wel met mijn K800, anders even proberen[/quote:7e58fea03f]

Tja, mijn telefoon is ook behoorlijk nieuw, model kwam denk ik een halfjaar terug uit in Nederland. En volgens het boekje moet ie .MP4 kunnen afspelen. Heeft misschien Google een beveiliging erop gezet? Op de computer zijn de .MP4 filmpjes wél prima te bekijken dus ik vind het vreemd dat het niet lukt op mijn telefoon.

Graag jullie reacties,

Dirk

Ligt het misschien aan de resolutie of het aantal FPS? Probeer 'm anders eens door iSquint te halen... Dan weet je zeker dat het een goeie .MP4 ( = MPEG ), die je af kan spelen op een iPod, hopelijk werkt 'ie dan ook op je telefoon.

Ja, op zich denk ik dat iSquint een goed programma is om de filmpjes zo te maken dat ze zichtbaar zijn op de telefoon. Als ik het goed begrijp kan ik met dit programma de filmpjes als het ware verkleinen of niet?

Ik heb dit geprobeerd met verschillende filmpjes maar elke keer de volgende melding:

Een fout heeft voorkomen dat de conversie niet goed ging. Zie beneden voor een uitleg:
Video:99kB audio:169kB global headers:0kB muxing overhead 3.525466%

En dan kan ik op ‘ontkennen’ klikken of op ‘accepteren’ maar dit is natuurlijk niet wat ik wil. Iemand nog suggesties?