filmpke aanpassen

Kent er iemand een programma om een filmpje (*.mov) integraal aan te passen qua brightness en/of contrast?

Quicktime pro

Adobe After Effects.

[quote:92479da2eb="iRuben"]Adobe After Effects.[/quote:92479da2eb]

beetje onzin om een pakket als After Effects te gebruiken om alleen de B&C te veranderen?! zo kan ik er ook nog wel een paar noemen: Flame, Conbustion, media 100, Avid Symphony…

Alleen voor B&C veranderen voldoet QT pro prima!

[quote:6f7a9731b5="oogappel"]beetje onzin om een pakket als After Effects te gebruiken om alleen de B&C te veranderen?![/quote:6f7a9731b5]

Misschien wel, maar het was gewoon een suggestie. Jij gaat er maar vanuit dat 'ie QuickTime pro heeft. Misschien kan 'ie wel makkelijker aan After Effects komen dan een kopie van QuickTime Pro. Ik in elk geval wel.

[quote:4bc2875dda="iRuben"][quote:4bc2875dda="oogappel"]beetje onzin om een pakket als After Effects te gebruiken om alleen de B&C te veranderen?![/quote:4bc2875dda]

Misschien wel, maar het was gewoon een suggestie. Jij gaat er maar vanuit dat 'ie QuickTime pro heeft. Misschien kan 'ie wel makkelijker aan After Effects komen dan een kopie van QuickTime Pro. Ik in elk geval wel.[/quote:4bc2875dda]

Tell em iRuben!