Films converteren

De vraag van het topic was films converteren, ja dan is het onnodig om die vraag te beantwoorden.

Jongens, iedereen heeft mij super geholpen. Of het meer inhoudelijk was of niet :slight_smile:

@KarelWillem

Had nog de oude air video, gister de nieuwe gekocht voor 2,70 en dat werkt perfect zeg! Gister al zo film gekeken, en hij streamt zelfs door als je de app afsluit, TOP programma, helemaal voor dat geld. Thanks! De films met meerdere bestanden zaten inderdaad in een ‘VIDEO_TS’ map, toch download ik regelmatig zulke bestanden. Maar dat is dan maar zo, Andere bestanden waarin ondertiteling zit ingebakken kan ik lekker via Air Video kijken, en waar losse subs bij zitten converteer ik nu met iVI. Zo’n Video TS map kan via beamer inderdaad, heb volgens mij via jou al eerder beamer geprobeerd. Maar dan zit ik weer dat ik vanaf me mac alles moet aansturen en dat zie ik (nog) niet zitten, zolang ik nog een iMac heb en geen macbook. Wel super bedankt voor alles!

@mtersteeg

.iso is eigelijk ook niet echt nodig om te converteren, dat speel ik nu af via de app. Toch bedankt :slight_smile:

Top. Ja, ik ben ook erg blij met Air Video en consorten. Erg handig.

[quote=Obi url=http://www.onemorething.nl/community/topic/films-converteren/#post-2684533 time=1400078824]De vraag van het topic was films converteren, ja dan is het onnodig om die vraag te beantwoorden.[/quote]Soms kan je ook even doorlezen, en aan de hand daarvan een beter alternatief proberen te vinden. :slight_smile: