Films in iTunes zetten doet ie niet

ik heb geprobeerd om een paar pas gedownloade filmpjes van south park in itunes te zetten maar het werkt niet, als ik ze in de map "films" probeer te slepen dan komen ze er niet in. Ook heb ik geprobeert om op importeren te drukken en dan te gaan zoeken naar het filmpje maar toen ik op open drukte lukte het nog steeds niet. ook voeg toe aan bibliotheek werkt niet.

dus de vraag is hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een film op me ipod kan zetten?
help a.u.b.

Erwin

Welk formaat zijn ze?

iTunes kan niet om met bijvoorbeeld AVI filmpjes.

Met deze bestanden kan iTunes wel om. MOV of M4V dus…

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=868768#868768

ik heb even gekeken op de link van iJoost en daar heb ik het programma MoviesForMyPod ( Mac ) gekozen, maar nu heb ik een VOB bestand of zoiets. en steeds als ik bij dat programma er iets in toevoeg dan krijg ik een melding dat het geen .m4v bestand kan worden. wat kan ik dan nu doen? want eigenlijk wil ik wel elk type bestand in itunes kunnen zetten als film, dat ik gewoon elke film kan kijken.

[quote:a4cbe4a779]want eigenlijk wil ik wel elk type bestand in itunes kunnen zetten als film, dat ik gewoon elke film kan kijken.[/quote:a4cbe4a779]

Maar iTunes wilt dat dus niet.

Probeer VisualHub eens. Of gebruik de exporteer functie van QuickTime.

Probeer deze: http://handbrake.fr/ werkt bij mij altijd otje pietje.

Hallo allemaal.
Ik heb een probleem en dat is dat ik een paar films op mijn pc heb staan en ik wil ze in iTunes zetten om op mijn iPhone 3gs te zetten. Eerst lukte het niet, maar ik heb 3 programma's geïnstalleerd en dat zijn: Imtoo iPod video converter, en ook die voor de iPhone en ook voor alles. Maar ik had al eens eerder hier gekeken en jullie zeiden dat ik ook moest weten hoe groot de video is. O ja, als ik de films op iTunes zette dan duurde iedere film 3 min. maar ik moest dus kijken hoe groot de films zijn, maar ik weet niet hoe ik dat doe. Of formaat of zo, maar met al die avi en al die andere shit. Dus ik weet het niet. Help me please!!!

gr. Rob

[quote=robie url=http://www.onemorething.nl/community/topic/films-in-itunes-zetten-doet-ie-niet#post-2185948 time=1300121588]Hallo allemaal.

Ik heb een probleem en dat is dat ik een paar films op mijn pc heb staan, en ik wil ze op itunes zetten om op mijn iphone 3gs te zetten. Eerst lukte het niet maar ik heb 3 programma\'s geïnstraleerd en dat zijn: Imtoo ipod video converder, en ook die voor de iphone en ook voor alles. Maar ik had al eens eerder hierop gekeken en jullie zijden dat ik ook moest weten hoe groot de video is o ja als ik de films op itunes zette dan duurde idere film 3min. maar ik moest dus kijken hoe groot de films zijn maar ik weet niet hoe ik dat doe? of formaat ofzo maar met al die avi en al die andere shit. dus ik weet het niet help me pleas!!!

gr. Rob[/quote]

Robie, ga eerst aan de juf/meester vragen of ze je Nederlands kan bijspijkeren...

Ga je me nou helpen of niet

Nou vooruit, omdat je het zo lief vraagt.

Nee. :lol:

willen jullie mij alsjeblieft helpen. :(

Ik heb zijn tekst wat leesbaarder gemaakt voor zover ik het begreep.
Misschien kan deze twaalfjarige jongen nu [i]wel[/i] geholpen worden?

Wat je nodig hebt is enkel een programma om je video bestanden over te zetten naar een iPhone vriendelijk formaat...

Jammer genoeg heb je een pc en welk programma je dan nodig hebt weet ik dus niet.
Googlen op iPhone video converter voor pc zal je vast meer info opleveren!

Ik snap niet heel erg waar het over gaat. :lol:

Maar ik heb hier ook zo'n jochie in huis (van 13 in dit geval), dus ik doe een poging.

- iTunes kan simpel gezegd 3 filmformaten aan: [b].mp4, .m4v en .mov[/b]
- Zorg dus dat je films in één van die formaten staat.
- Heb je iets anders zoals .avi of .mkv, dan kun je die converteren met [b]Handbrake[/b].
- Hoe groot de video is, doet verder niet ter zake. Dat is niet belangrijk.

KarelWillem.
Thanx. Maar hoe zie ik die filmformaten.

Die staan achter het puntje achter de naam.

[img]/uploads/community/7706b09e28ccdcc75287d6688b552241de244500_0.png[/img]

En als je daar niets ziet moet je in de Finder (Finder > Voorkeuren...) even dit doen:
[img]/uploads/community/c8efa093a7e989bab674185db2cd018433339cd7_0.png[/img][i](eerste vakje aanvinken)[/i]

n.b: Heb je een Windows-computer? Dan staan die formaten ook gewoon achter de punt.

[url=http://handbrake.fr/downloads.php]En HandBrake is er uiteraard ook voor Windows.[/url]

Yes yes yes het is eindelijk gelukt ik heb mijn films op itunes dank jullie wel echt heel erg bedankt.

En hoe, wat, waar, door wie, waarvoor? :lol:

Misschien is het wel fijn als je uitlegt op welke computer, en hoe, je het voor elkaar hebt gekregen.

Dan help je een ander ook nog.