Nou ik had een paar dvd's van mijn pc geript via handbrake. Toen had ik ze in een map opgeslagen en daarna sleepte ik ze over naar itunes simpel als je het snapt teminste :sarcastic:
hallo KarelWillem
ik kwam via google op jullie forum uit
en ik zat met hetzelfde probleem films op mijn mac kon ik niet in mijn itunes bibliotheek zetten maar na het lezen van jou antwoord is het helemaal gelukt ...... :smile::thumbsup: met handbrake zet ik nu me films over naar mp4formaat en kan ik mijn films in itunes zetten en dan via appletv de films streamen naar mijn tv
bedankt voor de informatie !!! :lol: :thumbsup:
groetjes ranisa78
Leuk! En graag gedaan.
Waarom kan je iTunes niet voor de gek houden?
Ik had namelijk de extensie naam veranderd van avi naar m4v en iTunes pakt het niet!
100 bommen & granaten ik kan wel ontploffen wat een onzin!
Toch maar handbraken dan maar, maar dat gaat zo langzaam!!!!
Hallo ik ben een neger. Ik zet een wit mutsje op.
Geloof je nu dat ik blank ben?
Zoiets dus...
Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem,
Alle films die ik in ITunes wil hebben, heb ik geconverteerd naar mp4 bestanden door middel van het programma Handbreak. (dit werkt overigens perfect, zelfs de subs krijg je er eenvoudig bij ingepakt) Alle films heb ik vervolgens in iTunes gezet op 1 na, omdat iTunes deze niet pakt.
het is een film van meer dan drie uur.
Komt het omdat de film te lang is voor iTunes of is er een ander probleem waarom iTunes de film niet importeerd? Iemand een idee?
Verander de extensie eens naar .m4v en probeer het nog eens in iTunes te slepen?
volgens mij was het probleem, dat het oorspronkelijke bestand een mkv bestand was ipv een avi bestand.
ik heb de film daarom eerst geconverteerd naar een avi en toen naar een mp4 bestand. nu pakt iTunes hem wel gewoon.
zal wel komen omdat iTunes uiterst kieskeurig...
Ik heb hetzelfde probleem. Zet netjes mijn films om naar mpeg4 bestand, maar itunes weigerd deze in te laden. Wat doe ik fout? Komt het misschien omdat ik de nieuwe ipad heb?
Wie kan mij helpen?
maak er eens mp4 bestanden van ipv mpeg4, waarschijnlijk lukt het dan wel!
Ik heb hand brake gedownload, maar het lukt mij niet om de films na het omzetten op te slaan weet iemand hoe het wel lukt?
Je hoeft films niet te bewaren als ze zijn omgezet.
Je geeft aan waar Handbrake het bestand moet bewaren, en daar staat hij na het omzetten.
Maar bij jou niet begrijp ik?
Wat is het maximale bestandsformaat dat iTunes kan lezen van mp4? Of staat hier geen limiet op?
Maw; een film van bijvoorbeeld 16Gb, kan iTunes dit lezen en ook streamen naar de Apple TV?
Thanx