Films op mijn i-pod krijgen met Quicktime Pro 7?

Ik heb sinds kort een i-pod video, en heb dus met moeite Quick time pro 7 erop gekregen. Maar nu weet ik niet hoe ik die films op me i-pod moet krijgen, Wie kan mij een goeie uitleg geven over Quicktime pro 7 hoe het werkt met de i-pod?

Gr. marloes

Je hebt QuickTime Pro helemaal niet nodig. Gebruik gewoon de laatste versie van iTunes. Sleep je filmpje naar iTunes. In het "Advanced" menu staat de optie "Convert selection for iPod". Ik gebruik de Engelse taal binnen OS X, maar je vindt het zo wel denk ik.

Als je het in QuickTime Pro wil doen dan gebruik je de Export functie in het File menu, en selecteer je “Movie to iPod”. Het geexporteerde filmpje sleep je dan weer naar iTunes om het op je iPod te krijgen.

We hebben een speciale iPod F.A.Q. voor dit soort vragen... :sealed:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=66574

In die FAQ staan zowel links naar software, als reeds bestaande topics over onder andere deze vraag, het lijkt me dus beter dat je in een van die topics verder gaat.

Tsja als je net nieuw bent weet je dat nie allemaal heh.. maaree toch bedankt.

Dat verwachten we ook absoluut niet hoor... :wink:

Gelukkig haha :wink: maaree.. ik wist nie waar ik die vraag anders moest stellen dus ik dacht ach zet hem er even bij. maare heb me antwoord al.. 8)