Final Cut Express HD wie kan helpen?

Wie kan mij helpen met een probleem in Final Cut Express HD Ik werk op MAC Dual G5. De HVD Videobeelden zijn geimporteerd van Sony HDV-FX1 in 16:9 Na montage van een film in de timeline kan ik de montage bekijken in de kleine "canvas",alles in 16:9 geen probleem! In die kleine canvas staat in de werkbalk bovenaan uiterst links een klein camera symbool "toggle video out" als ik daar op drukte zag ik de gemonteerde video- film die in de timeline staat "full screen" op mijn Cinemadisplay. Door de een of andere fout heb ik die functie uitgezet. Wie weet hoe en waar ik die functie kan herstellen? Of bestaat er een andere manier om mijn videowerk in timeline" in full sceen" te bekijken voordat ik ze exporteer of save? Bij het bewaren van een video op de harde schijf in HDV 16:9 bewerkt met Final Cut Express HD of iMovie 05 HD zal die videomontage nadien op uw harde schijf altijd opengaan in het formaat 4:3= misvorming, samengedrongen beeld. Ik heb daar samen met Apple support 2 dagen op gezocht om dit op te lossen. U kunt mij voor dit probleem altijd contacteren via email of via dit forum daaaaag Rudy rudy.bockaert@telenet.be