Final Cut pro 3.0.4

Heb Final cut pro 3.0.4 lopen. Alles ging perfect tot een paar weken geleden .. Als ik wil batchen gaat alles asynchroon.. Als ik manueel capture is alles OK....

Van waar zou dit probleem komen…

[quote:99a9ff603a="Final Cut"]Heb Final cut pro 3.0.4 lopen. Alles ging perfect tot een paar weken geleden .. Als ik wil batchen gaat alles asynchroon.. Als ik manueel capture is alles OK....

Van waar zou dit probleem komen…[/quote:99a9ff603a]

Wat gebeurt er precies? Geeft je sequence ook aan dat je a-sync bent? Of geeft je seq. aan dat het sync loopt en is je beeld daadwerkelijk a-sync met je audio?

Welke camera gebruik je?

De sequence geeft geen a-synchroniteit aan. Het ligt ook niet aan de sample frequentie. Er hangt een DSR-20P Player/recorder van sony aan

Je parkeert je audio en of video wel op een goede schijf? Snel genoeg e.t.c...?

7200 rpm, op 1 schijf....

Opnames van een batch starten meestal met een freeze

7200 rpm, op 1 schijf....

Opnames van een batch starten meestal met een freeze

Als je een stukje a-sync uitspeeld naar tape - hoe istie dan? Doet dat goed?

Nope , a-sync bij het afspelen

Een paar voor de hand liggende redenen waarom batch- capturing niet goed werkt: - te korte pre/post-roll ingesteld - een band die niet goed ge pre-striped is. En dus geen goede doorlopende tijdcode heeft. - norton zit in de weg Omdat er bij een handmatige capture niets aan de hand is, kan het dus NIET aan de schijf of fragmentatie liggen.

Hey, Fire wire sturing..... Heeft niet veel nodig, staat op 3 seconden, altijd al op 1 seconde gezet Norton is er, maar niet geactiveerd

Oh, is een Tape DVCAM, opgenomen opp een sony 570... moet niet gestriped worden