Firebird nu oficceel voor OSX

Firebird is nu oficceel voor osx. ( http://www.mozillazine.org/ ) Heb er ff mee zitten spelen en heb het gevoel dat firebird sneller is dan camino en safari. Verder kan je van al die coole mozilla themes en features gebruik maken, vooral het toevoegen van extensies vind ik cool, zo kan je de browser extra functies geven. ik denk nu dat firebird mijn default browser gaat worden ;)

want de ontwikkelingen van firebird gaan veel sneller dan camino. bij camino komt eens per maand een nieuw feature en bij firebird is dat bij elke nightly het geval :wink:

Waarom: - hebben de knoppen de verkeerde verhouding? - zitten de preferences op de verkeerde plek? - hebben de tabs zowel de aqualook als de mozillalook? - zijn de icoontjes zo verfoeid lelijk? - gaat het scrollen zo schokkerig en onregelmatig? - ziet het managen van bookmarks er zo windows95-achtig uit? - is het groter dan mozilla? - wordt het firebird genoemd, terwijl het icoon de M van Mozilla is en het gewoon Phoenix heet? - is het nodig dat er naast mozilla en camino nog een aftreksel komt? - doen ze zo hun best om de gui guidelines frustreren?

Het feit dat dit een beta’tje is is geen antwoord, want mozilla ziet er bij 1.4 nog even knullig uit als dit vod. Laat ze alsjeblieft hun tijd in Camino steken i.p.v. met dit soort troep aan te komen. Bah. Mac onwaardig!

vind het beetje tegen vallen..

Vind het erg tegenvallen, ben het ook erg eens met lucasraggers. En voor wat betreft de nightlies: liever een keer per maand een goede feature op een browser die redelijk af is dan elke dag een beetje op een browser die wat mij betreft niets toevoegt... I'll stick with Camino.