Firefox en bladwijzers maken

help sinds een paar dagen kan ik met firefox mijn bladwijzers niet meer maken/bewaren als ik klik op toevoegen blijft het venster blauw maar reageert niet lastig...http://forum.macosx.nl/posting.php# ik heb het opnieuw gedownload,preference in de prulenmand maar nog niet goed!

op ee win-pc gebruik je firefox, op een mac gewoon SAFARI

wa voor nen bullshit is dat nu. Als Almanza firefox prefeert boven safari dan mag hij toch wel safari gebruiken zeker... Sjeez, als je echt zo in hokjes gaat gaan denken, dan heb ik echt medelijden met u ze...

Maar soit, almanza, en als je apple + D gebruikt? Lukt het dan ook niet? Waarschijnlijk niet maar je kan nooit weten.

[quote:1464e5162c="ottovds"]op ee win-pc gebruik je firefox, op een mac gewoon SAFARI[/quote:1464e5162c] Wanneer je vanuit Safari iets wil downloaden gebeurt er in veel gevallen gewoon niets. het downloadvenster blijft leeg en in het activiteitenvenster zie dat er bepaalde dingen zijn geannuleerd. dus@ottovds Firefox op de Mac is erg nuttig, daar blijft het downloadvenster minder vaak leeg @almanza probeer Mozilla Firefox 1.5.0.8 eens, indien je Firefox 2.0.0.1. er nu op hebt staan voor FF 1.5.0.8 http://tweakers.net/meuktracker/14054/Mozilla-Firefox-1.5.0.8.html

[quote:614d8ae7a1="ottovds"]op ee win-pc gebruik je firefox, op een mac gewoon SAFARI[/quote:614d8ae7a1]En ook zo goed onderbouwd. Op zo'n puberale ractie zaten we hier echt te wachten. Maar goed blijf maar lekker onder je steen wonen...

grt,
Burp,

Die overigens alleen safari gebruikt als firefox het ergens niet doet, wat gelukkig amper voorkomt. Ik bedoel standaard ondersteund Safari nog niet eens tabbladen!!! Het is niet voor niets dat eindelijk zelf IE op tabbladen overstapt. Nu alleen Apple nog, net als met die 1 knops muis uit het jaar 0…
Safari is alleen handig als je er eerst saft overheen gooit. Ook een groot gemis in Safari is het missen van extensies.

[quote:8e4020e72e="Burp"]. Nu alleen Apple nog, net als met die 1 knops muis uit het jaar 0.. [/quote:8e4020e72e]

De eenknopsmuis(dubbel klik) is is nog altijd beter dan rechts klikken([i:8e4020e72e] Dat zorgt voor een bepaald spiergebruik wat een extra belasting met zich mee brengt en zo RSI kan veroorzaken[/i:8e4020e72e]) Maar gelukkig kun je de Mighty Mouse ook configureren als eenknopsmuis

Ja dat hoor ik wel eens, persoonlijk moet ik er niet aan denken. Maar goed we kunnen gelukkig kiezen. verigens heb ik vaker last van een spiertje op m'n schouder door een verkeerde houding, muis te dicht bij m'n lichaam op onderste ribhoogte dan door het gebruik van mn rechtermuisknop..