firefox en/of safari bookmarks importeren/exporteren van/naar ander account

In een account kan men op eenvoudige manier de bookmarks van safari importeren uit of exporteren naar firefox. Ik gebruik namelijk beiden en wil de boomarks van de ene ook in de andere terugvinden.
Maar ik heb ook nog een ander account op dezelfde computer en wil ook daar diezelfde bookmarks inkrijgen.
Kan ik die ook op een of andere (eenvoudige ) manier importeren uit het eerste account ? Enkel firefox is hier al voldoende gezien die gebruiker enkel firefox gebruikt.

Safari > Archief > Exporteer bladwijzers… > naar je de /Gebruikers/AndereGebruiker/Publiek/Aflevermap van je andere gebruiker > Andere gebruiker > Safari > Archief > Importeer bladwijzers… > Aflevermap

Firefox: [url=http://support.mozilla.com/nl/kb/Gegevens+exporteren+naar+Safari#Bladwijzers_exporteren_uit_Firefox]Bladwijzers exporteren uit Firefox[/url]

Of nog veel eenvoudiger:
Eventjes XMarks installeren. Met XMarks syncroniseer je je bladwijzers met elke browser op elke computer. Makkelijker kan het niet.

Bedankt voor de reacties.

@michelvdb
Ik heb op jouw manier het bestand bookmarks.html gekopieerd naar het andere account en dat werkt perfect.

@lighscan
Ik heb ook even opgezocht wat die Xmarks inhoud en dat lijkt me ook interessant. Ga het even verder napluizen.

Ik zoek éérst naar wat OS X en de standaard meegeleverde software te bieden hebben voor ik andere 'hulpjes' zoek. Meestal lukt me dat prima zonder allerlei vreemde freeware en shareware erbij te halen. Voor je 't weet zorgen die spullen voor een onontwarbare kluwen spinrag die het OS vastkleven…

Volledig akkoord Michel , ik bekijk het ook zo, maar er zijn natuurlijk dingen die binnen het OSX zelf niet of minder goed kunnen.
In dit geval spreken we bijvoorbeeld al over Firefox , wat uiteraard niet in het OSX zit. Alhoewel in het OSX safari zit , zijn er toch veel macgebruikers die met plezier ook Firefox gebruiken.
Een ander extern programma waar ik veel hulp aan heb is "jumpcut " , dat de laatste 50 tot 100 knip of kopie acties opslaat, dus heel handig , maar waarvoor geen alternatief is in het OSX.
Een ander programma is SuperDuper . In het OSX zit wel Timemachine, wat ik ook gebruik, maar Superduper is toch een nuttig bijkomend programma , en ... bootable.
Een programma als "burn" dat alle mogelijke brandacties kan uitvoeren is toch handiger dan wanneer men binnen het OSX sommige brandacties moet doen vanuit de finder , andere vanuit iTunes of iPhoto en nog andere vanuit het schijfprogramma.
En vergeet niet bv. tuxpaint dat kinderen veel computergenot geeft.
En zo zijn er nog wel enkele.
Maar akkoord , zomaar allerlei dingen installeren waarvoor een goed en eenvoudig alternatief binnen het OSX bestaat is te vermijden zeker allerlei onderhoudsprogramma's die soms meer kwaad dan goed doen.

Even ter verduidelijking:
XMarks is geen programma. Het is een klein pluginnetje (beschikbaar voor Safari, Chrome, IE, Firefox, Opera, ...) die je middels een XMarks-account toe staat om tussen alle browsers op alle pc's je bladwijzers/paswoorden/... te syncroniseren.
Meer doet XMarks niet.

Ik ben van Safari overgestapt naar Firefox. Omdat ik dat al eens in het verleden gedaan heb, heb ik in Firefox een aantal bladwijzers staan die niet meer aktueel zijn. In Safari staan wel de meest aktuele baldwijzers. Met XMarks wil ik de bladwijzers synchroniseren. Mijn vraag is of ik Xmarks in Safari of in Firefox moet installeren of in beiden.