firefox installeren lukt niet

ik heb firefox 0.9 gedownload maar deze wil niet werken onder OS X 10.3.5. Er wordt een map aangemaakt met een icoon van firefox en als je daarop klikt krijg ik een bewegend icoon in de dock en verder gebeurt er niks. Je moet herstarten om de icoon weg te krijgen uit je dock (geforceert stoppen lukt niet) en dan pas kan je ook de map firefox in de prullemand krijgen.

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ben benieuwd naar de reacties cq. oplossingen.

Bij mij doet ie het zonder problemen...

Bij mij deed hij ook heel raar, maar als je een tweede maal opstart dan doet hij het wel.

als ik nog eens icoon klik heb ik 2 dansende iconen in dock. Las net ergens dat je firefox map die op desktop wordt aangemaakt eerst naar je harde schijf moet slepen naar de map met programma's. Zal dat morgen eens proberen. Mac staat namelijk op werk en nu werk ik thuis op pc., wel met firefox gaat best wel snel.

Voorkeuren en firefox profiel ff verwijderen en opnieuw opstraten dan moet het wel goed gaan dacht ik

Dank voor de tip! Kopieren naar hard disk en hij loopt.

zit nu weer op me werk gelukkig achter de mac en firefox werkt. Een readme bestand had wel handig geweest als ze dat erbij gedaan hadden. Wat ik tot nu bekeken heb werken de sites waar safari het liet afweten. Safari heeft dus problemen met sommige java applicaties en streaming webcams. Firiefox gaf die meteen weer zonder dat ik enige plugin moest downloaden. Hopelijk gaan ze die fouten uit safari halen want ik heb geen zin om met 2 verschillende browsers te werken. Safari vind ik nl toch mooier en is in het Nederlands.

Wil

Na de update van jave, doet Safari het een stuk beter 8)

:finderoud: