FireFox of Camino?

Er zit een installscripte bij. Als je dat doet, komt er een extra tabje in de voorkeuren.

[quote:487a41bef6="wjgmspeedy"]Er zit een installscripte bij. Als je dat doet, komt er een extra tabje in de voorkeuren.[/quote:487a41bef6]

Idd. Leuk. Heb hem nu in ‘metal’ staan. Voel ik me weer wat meer thuis omwille van de vertrouwde Safari-look.

Heb al wat zitten spelen met Camino en merk dat op en aantal sites de tekst minder gestoken tot zelfs gekarteld is waar dit op Safari mooie vloeiende letters zijn. Is dat te verhelpen?

Instellen dat alle site's dezelfde lettertype krijgen?

Ik moet wel Safari gebruiken omdat al de andere browsers die lompe taal hebben :frowning: Ik ben wel tevreden met Safari, daar niet van :slight_smile:

[quote:738eae330b="Peett-"]Instellen dat alle site's dezelfde lettertype krijgen?[/quote:738eae330b]

Zal eens zoeken.

[quote:738eae330b=“Peett-”]Ik moet wel Safari gebruiken omdat al de andere browsers die lompe taal hebben :frowning: Ik ben wel tevreden met Safari, daar niet van :)[/quote:738eae330b]

:? Snap even niet.

Hmm, dan leg ik het wel weer uit :)

Ik heb bij bijna al mijn programma’s dat het meeste in hebreeuws is, en dat vind ik irritant…
Daarom gebruik ik gewoon Safari… Vat je hem? :slight_smile:

Neen! Stupid me!

Maar als Hebreeuws een probleem is voor je, Camino kan je ook krijgen in je moerstaal hoor.

Ik post wel even een screen hoe het eruit ziet.

[img:e88f5a5512]http://i2.tinypic.com/rjo27p.png[/img:e88f5a5512]

wat heb je in Firefox staan bij >Beeld >tekenset ????? hij moet op unicode staan

[quote:c81e6cade4="Vulture"]wat heb je in Firefox staan bij >Beeld >tekenset ????? hij moet op unicode staan[/quote:c81e6cade4]

Waar vind ik dat in Camino? Heb al alles afgezocht maar helaas …

Het staat gewoon op unicode, en ik heb niet alleen met Firefox en Camino dat het zo is..