firefox probleem

ik heb laatst in me firefox wat extentions geinstalleerd, en dit is fout gegaan of iets dergelijks, hij heeft nu altijd al een tabblad van het eerste scherm, die kan je niet wegklikken, en je kan geen nieuwe openen, hij opent wel maar alleen wit scherm. ook is de taal soms nederlands en soms engels.

ik heb hem al veschillende malen gede-installeerd,
verschillende versies geprobeerd, maar niets helpt

hoe kan ik dit oplossen?

Heb je firefox gedeinstalleerd of je extensions?

Heb je al geprobeerd je extensions te disabelen? (tools>extensions) > uninstall

Als deinstalleren van je extensies gewoon niet wilt lukken, kun je vanuit je Terminal typen:

[code:1:90eba31f23]
/Applications/Firefox.app/Contents/MacOS/firefox -safe-mode
[/code:1:90eba31f23]

om Firefox in safe-mode op te starten. Vervolgens kun je al je extensies verwijderen en ze 1 voor 1 opnieuw installeren om te kijken waar het fout gaat.

bij extentions staat niets, en die safemode werkt ook niet..

en ik heb firefox gede-installeerd

me firefox werkt nog steeds niet goed, 't is echt vreselijk irritant, en ik ga niet overstappen naar IE want ik ben dit nu echt gewend, en dit is zoveel beter,

wie kan mij helpen! ?

IE? Heb je geen Mac? Overigens heb ik ook een tijd heel enthousiast Firefox gebruikt, maar ik had ook de indruk dat die na een tijd door al die extensies steeds instabieler werd. Ben nu weer terug bij Safari.

Misschien is je profile corrupt... Je kan proberen om Firefox te deinstalleren en vervolgens je profile te verwijderen door de volgende directory weg te gooien:

[code:1:7438b9afe4]~/Library/Application Support/Firefox/Profiles/********.default[/code:1:7438b9afe4]

Waar de sterretjes een willekeurige reeks van letters en cijfers is. Als je je profile weg gooit, dan gooi je ook dingen als je bookmarks weg. Wil je deze bewaren, kopier dan bookmarks.html naar een veilige plek.

Hierna kun je weer proberen Firefox te installeren. Werkt het dan nog niet, gooi dan de hele Firefox directory weg en probeer het weer opnieuw.