Firefox springt pagina terug

Firefox springt regelmatig één pagina terug. Ik heb al van alles geprobeerd (add-ons uitschakelen helpt ook niet) maar zonder resultaat. Het is ook niet zo dat het alleen bij bepaalde sites gebeurt.
Iemand een lumineus idee?

Firefox opnieuw installeren.

Dank voor je antwoord Penseel, maar dat heb ik al vaak geprobeerd, helaas zonder het gewenste resultaat.

Toch zit het ofwel in een bepaalde extensie, ofwel in de bezochte website. Ook het gebruikte thema kan (als dit niet de default thema is) soms voor problemen zorgen.

Je hebt ‘restart without addons’ al geprobeerd. Ja kan dus eens de Safe Mode proberen. Dat doe je door FF te starten met de ⌥ toets ingedrukt gehouden.

Bij bepaalde websites kan je ervoor kiezen om eens te proberen om het cache te legen en cookies te wissen:

• Firefox > Preferences > Advanced > Network > Cached Web Content: “Clear Now”
  • Firefox > Preferences > Privacy > Cookies: “Show Cookies”

Overigens is dit al een erg oud probleem. Het bestaat al zo ongeveer zo lang als FF bestaat.

Is het niet zo dat je gewoon per ongeluk met de trackpad swipt?

@Night: De Safe mode ga ik proberen, de cookies van bepaalde websites heb ik al een keer weggegooid. Gaf geen resultaat maar het zijn niet altijd dezelfde websites.
Maar vooral je laatste zin is interessant, ik heb het een periode heel erg gehad en heb toen allerlei “manipulaties” geprobeerd en toen bleef het een tijdje weg, maar de laatste tijd komt het af en toe weer terug, maar ja, als het al net zo oud is als FF zelf…
@Goeiedag: ik heb geen trackpad maar ik moet je zeggen dat ik ook wel eens gedacht heb aan mijn muis. Maar het gebeurde ook als ik bijv een wachtwoord aan het intoetsen was op mijn toetsenbord.
Dank allebei voor het meedenken.

Reinstall Firefox

Is gedaan Linda.
De laatste dagen houdt Firefox zich koest.

Heb je hem vermanend toegesproken dan? :smiling_imp:

LOL,
ja, zoiets