firewire naar usb converter, bestaat dat?

Ik wil een autoradio gaan kopen met een usb aansluiting (volgens mij zijn er geen met fw) maar ik heb een iPOD met enkel FW aansluiting. weet iemand of er converters bestaan en of die goed werken?

Koop gewoon een iPod USB snoertje... maar werkt dat wel in die autoradio? USB of niet...

Ik denk dat in een autoradio met USB aansluiting alleen de rechttoe-rechtaan MP3 spelers werken, waar je op de computer je nummers heensleept.

Nee die dingen bestaan niet, heb er al eens naar gevraagt voor mijn externe hd. Je kunt ze dus niet kopen in de winkel, maar misschien dat je zelf handig met met knutslen, alleen weet ik niet of dat een uitkomst is.

Het enige wat je doet met zelf knutselen is twee perfect goede kabels aan gort helpen. Het kan simpelweg niet, firewire en usb zijn twee compleet verschillende interfaces. Daarom werkt firewire ook niet meer op de nieuwe iPods, Apple zou er een aparte firewire-chip voor moeten installeren op het ding.

Voor 3rd gen iPods is er dan nog een kabel met Firewire en USB eraan, maar voor 2nd gen iPods ben ik bang dat je naar een andere oplossing moet zoeken.

Vergeet dat van die radio maar héél snel. Dat werkt niet.

Je kunt bovendien je iPod niet via USB op een autoradio werkend krijgen; of je moet 's werelds eerste iTunes equipped autoradio in bezit hebben. De enige mogelijkheid zou kunnen zijn dat je 'm in FAT formatteert en de liedjes erop zet via de finder en niet via iTunes. Zoals de reguliere MP3-spelers werken dus. Op deze manier gebruik je de iPod als een normale externe harde schijf.

oke bedankt. autoradio is exit!!!!!!!

De combinatie autoradio met Ice>Link is natuurlijk wel het overwegen waard...

Wij hebben een autoradio met een AUX ingang. Hier kan je heel makkelijk je iPod op aansluiten.