Firfox als standaard browser...?

Weet iemand hoe ik van Firefox (i.p.v Safari) mijn standaard browser kan maken???

Thanx

waarom zou je dat willen doen?

In de voorkeuren van Safari :mrgreen:

[quote:939290304d="Martiniman"]In de voorkeuren van Safari :mrgreen:[/quote:939290304d]

lol :slight_smile:

Camino is het nog altijd he :wink:

"waarom zou je dat willen"

Typ dan gewoon niets!

@ sjockboy: voorkeuren in Firefox.

[quote:5006ce97ce="iAN"]@ sjockboy: voorkeuren in Firefox.[/quote:5006ce97ce]

Zoals eerder ook al werd genoemd: onder voorkeuren in Safari: Algemeen > kies de gewenste browser onder standaard webbrowser. We werken nog steeds met os X, niet windows :wink:

Is gewoon irritant voor diegene die een vraag stelt. Altijd maar weer: waarom?

Omdat er hier een heleboel mensen zijn die graag met een ander meedenken ......

Als ik men Macje koop zou ik ook wel liever bij bij FF willen blijven. Ben er nu eenmaal aan gewent.

[quote:1a0eeb52f3="Spectrious"]Als ik men Macje koop zou ik ook wel liever bij bij FF willen blijven. Ben er nu eenmaal aan gewent.[/quote:1a0eeb52f3] FF is kut op de Mac. Safari is vele malen beter.

Vind Firefox helemaal niet zo k*t anders. Meningen verschillen nog altijd, je hoeft ze daarom ook niet op te dringen :innocent: Safari heeft nu eenmaal wat bekende probleempjes (vooral met Java), daarom is het wel handig ook een andere browser achter de hand te hebben. Ook Firefox heeft weleens wat, dus het omgekeerde is ook van toepassing...

ja inderdaad.

Sommige website’s werken niet met Safari, zoals de site van mijn school. Daarom heb ik ook FF geinstalleerd. en IE er afgedonderd.

maar goed, ik moet het inderdaad niet zo opdringen.
[size=9:b7fcc6654f]maar Safari is beter ;)[/size:b7fcc6654f]