Firmware 2.0

Hallo, Ik sta op het punt om mijn eerste generatie iphone naar firmware 2.0 te brengen maar eerst even wat vraagjes nog, hopend dat jullie antwoord hebben.

• Behoud je je smsen? (of is daar een mogelijkheid voor dat het wel kan?)
  • Werkt het systeem verder goed? (zijn er nadelen?)

Ik hoor het graag, dan weet ik wat ik kan doen.

EDIT

Nja dan moet het nu toch goed zijn dacht ik zo…

Als je hebt woord framewire echt zo bedoeld hebt, zou ik als ik jou was, het maar links laten liggen en je telefoon zo houden.

EDIT

Bijna goed, je bent van Framewire nu naar Firmeware gegaan. Nu nog 1 E minder.

[quote:e769515166="Nick Nack"]Als je hebt woord framewire echt zo bedoeld hebt, zou ik als ik jou was, het maar links laten liggen en je telefoon zo houden.

EDIT

Bijna goed, je bent van Framewire nu naar Firmeware gegaan. Nu nog 1 E minder.[/quote:e769515166]
en het is niet de laatste E

[quote:ce53c463ea="Nick Nack"]Als je hebt woord framewire echt zo bedoeld hebt, zou ik als ik jou was, het maar links laten liggen en je telefoon zo houden.

EDIT

Bijna goed, je bent van Framewire nu naar Firmeware gegaan. Nu nog 1 E minder.[/quote:ce53c463ea]

Voordat je een ander kritiseert op zijn taalgebruik, zorg er eerst voor dat je zelf geen fouten maakt :stuck_out_tongue:

On topic:

• Ik raakte mijn sms’jes kwijt. Geen idee of en hoe dit te voorkomen is.
  • Ja, 2.0 werkt perfect.

[quote:f8908da11b="Stadsman"] Voordat je een ander kritiseert op zijn taalgebruik, zorg er eerst voor dat je zelf geen fouten maakt :P [/quote:f8908da11b]

off-topic :slight_smile: Nee, deze kritiek was wel terecht van NickNack. Als je je “framewire” wilt veranderen is het inderdaad geen gek idee om dat gewoon niet te willen. :slight_smile:

Okee, jaa jongens, taalfoutjes kunnen gebeuren he, zelfs op de vroege ochtend

Maar goed, over 2.0,
De iphone blijft wel snelheid behouden? niet dat hij rete traag word? werken de programma’s goed? zonder vastlopen ed?

Ben even benieuwd of iemand het wel is gelukt om de smsen te bewaren…

zitten de SMSjes niet in de back-up van de iPhone die iTunes maakt?

Na installatie van 2.0 even recoveren zou dan voldoende moeten zijn om alle berichten terug te hebben?

Is maar een idee, niet getest…

Gaat 100% goed. (Ik heb op die manier de iphones van mijn collega's naar 2.0 gebracht)

itunes backupt de complete staat van je iphone eens in de zoveel tijd.
Je kan m dus gewoon upgraden en unlocken via de pwnn tools die nu beschikbaar zijn.

Als dat proces klaar is herkent itunes je iphone als een nieuwe.
vervolgens geeft hij de optie om de iphone als een nieuw nooit eerder gebruikt apparaat in te stellen of een van de eerder opgeslagen backups terug te plaatsen. simpeler kan niet.

al mijn SMS'jes zijn behouden gebleven. Al mijn 1.0 Apps (via Installer) ben ik kwijt. Ik heb het idee dat sommige dingen sneller zijn, andere langzamer. Ik heb ook het idee dat het batterylife naar beneden is gegaan.

Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel blij met 2.0 alles is langzaker geworden en de batterij is sneller op Maar de App stor maakt een hoop goed

afwachten wat 2.0.1 gaat doen
Hopelijk bied dat een hoop snelheids winst want 1.1.4 is echt sneller

Als je alle push mogelijkheden uitzet, dan valt het batterijverbruik van 2.0 best mee.

Niet alle verhalen zijn positief. Zie daarvoor deze draadjes: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=130436 http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=130249

De zoekfunctie van OMT werkt nu niet goed, maar het is zeker in het geval van de iPhone erg nuttig gewoon de eerste pagina’s met topics door te bladeren. Bijna elke vraag is al wel een paar keer gesteld. :slight_smile:

Ik ben de weg een beetje kwijt in 2.0, een hoop heb ik weer terug gevonden, maar ik kan nog steeds niet vinden hoe ik de autocorrectie uit moet zetten. Weet iemand dit toevallig? En ik vind dat hij soms een beetje langzamer is.(mijn iPhone) Vooral als ik een mailtje wil verzenden... dan is het toetsenbord best langzaam. Jullie hier ook last van?