flash app OS9 nu in OSX

Ik heb een tijd geleden een paar flash-apps gedownload en nu ik die weer eens open moet ik steeds eerst Classic openen. Kan ik niet op een manier deze files openen in een OSX-versie van Flash ?

oplossing 1: in flash zelf het bestand openen oplossing 2: control + muisklik = > openen met = > flash

@optie1: in classic lijkt de file een zelfstandige applicatie. Maar hij kan (lijkt mij) niet anders dan gestuurd worden vanuit een flash-player. Op de site van Macromedia kom ik alleen maar browser-plugins tegen; geen zelfstandige OSX-player. @optie 2: nee, "open met" is niet aanklikbaar.

Iemand nog een ander idee ?

als je flash download van de site van macromedia wordt dr op je computer ook een standalone flashplayer geinstalleerd! appletje F = > flashplayer

Helaas. Bij mij niet. Dwz: ik neem aan dat dat een applicatie zou moeten zijn. Een hoop folders, html's en documents, maar geen applicatie.

Nog een idee ?

als van de [url=http://www.macromedia.com/shockwave/download/alternates/]macromedia site[/url] de laatste flashplayer download, wordt er ook een SA Flash Player geinstalleerd, dit is de stand alone app .....

Dat heb ik gedaan. Maar bij mij een onvindbare standalone player. Waar zou die moeten staan ?

ik heb flash mx 2004, dus bij mij staat-ie in de programmamap en in de map mmflash mx > players, de app. heet SAFlashPlayer (alles aan elkaar, als je zoekt met appeltje F) ik wil je 'm anders ook wel effe mailen (=1,3 Mb) , kun je de player gewoon op je desktop zetten ... stuur maar een pb'tje met je emailadres