Flash crashed

Ik snap er helemaal niets van, heb een paar nieuwe fonts geinstalleerd van 'Dafont.com' en heb ze gecontroleerd. Eerst crashte flash al toen ik gewoon nog maar iets wou beginnen typen, dus ik dacht dat het aan de fonts zou liggen... Ik alles gecontrolleerd, en een van de nieuwe fonts was corrupt. Dus die er uit, flash terug opstarten en opnieuw proberen, alles gaat prima, ik heb een stukje site inmekaar en inneens knalt ie er uit als ik op F9 duw om code aan een frame toe te voegen. Ik heb sinds de update naar Tiger niet meer met flash gewerkt dus het kan ook dat het daar aan ligt, maar dan had ik hier wss wel al draadjes gevonden niet?

Ik heb ook in mijn lettertype catalogus een hele hoop fonts uitgezet zodat alles een beetje sneller zou lopen, en het is ook sindsdien dat ie het niet meer doet.

Is er iemand die hier raad mee weet? ik zou graag verder kunnen werken?
Mss dat het toch de nieuwe fonts zijn, maar ik snap niet wat er daar mis mee kan zijn… Het zijn gewoon fonts :slight_smile:

Wie helpt me uit deze klote situatie…

Groeten
Jonas

misschien kun je proberen je Font caches te legen, hier had ik namelijk ook wat problemen mee (echter niet met Flash). http://homepage.mac.com/mdouma46/fontfinagler/

Ik draai verder ook gewoon Flash (MX 2004 7.2) op Tiger, dus het moet wel kunnen werken :wink:

Okey, dat ga ik proberen, Kan je met cocktail voor tiger de fonts caches leeg maken?

Groeten
J.

geen idee, zou je even moeten kijken. Hij kan op zich best veel caches leegmaken, dus grote kans dat ie dat wel kan, en anders kun je alsnog dat shareware ding gebruiken.

Heb jou programmatje maar ff gebruikt, enige klote is dat ik nu terug alle fonts die ik uit wil hebben terug uit meot zetten! En dat heb ik gistere al twee keer gedaan, en je bent er echt een klote lange tijd mee bezig :-) Maar tot nu toe werkt flash wel weer dus! Hartelijk dank, moest hij het toch plots niet doen dan laat ik het weten.

Groeten
Jonas