Flash en Fullscreen

Ik ben dus een interactief fotoalbum aan het maken in flash. Ik zet op de eerste frame : [code:1:5ce0f8d914] fscommand("fullscreen",true); [/code:1:5ce0f8d914] en maak een hqx en exe projector, maar als ik erop klik en dus open is het niet fullscreen ! Hoe kan ik dit dus oplossen ?

Bij mij werkt het gewoon, welke flash-versie gebruik je?

of probeer:[code:1:b2d900d0c6]fscommand("fullscreen", "true");
[/code:1:b2d900d0c6]
Dus met extra aanhalingstekens…

Ik weet niet wat ik mis doe, maar het werkt niet !

zou moeten kloppen... of heb je er nog een scene voorzitten (loading, intro o.i.d?)

Nee, het is de eerste scene . Mocht het bij jou lukken, zou je me anders een voorbeeld kunnen mailen ?

Je zult zien als je hem gelijk op je flashplayer gooit dat deze het doet. Het probleem zit hem in dat je een bestaande window niet kunt vervormen, een nieuwe kun je eisen mee geven, b.v. wel of geen toolbar, FS of 480x123px. moet wel eerst een nieuw window oproepen. Ik heb hier een [url=http://www.sauce.nl/exthtml/clients/prv_bruno/konijn/]voorbeeld[/url]

Je index:

[code:1:66d3e20b53]<html>
<head><title>F S C O M M A N D</title>
<script language=“JavaScript”>
function gogogadgetbig() {
if (window.screen) {
w = window.screen.availWidth;
h = window.screen.availHeight;
}
window.open(‘fotoalbum.html’,‘fotoalbum’,‘width=’+w+’,height=’+h+’,top=0,left=0’);
}
</script>
</head><body onLoad=“Javascript:gogogadgetbig()” bgcolor="#e5c7a2"></body></html>[/code:1:66d3e20b53]
Je fotoalbum:

[code:1:66d3e20b53]<html>
<head><title>FOTOALBUM</title></head><body bgcolor="#e5c7a2">
<embed src=“fotoalbum.swf” bgcolor="#e5c7a2" width=“100%” height=“100%” name=“konijn” align=“middle”/>
</object></body></html>[/code:1:66d3e20b53]
Hopelijk is dit wat je bedoelt. Verder is de bovenstaande FScommand correct. En kun je het “sfcommandwindow” een self.close meegeven.
Succes!

Oja, een mac heeft niet een echte fullscreen zoals bij een windows machine, En dat krijg je ook niet voor elkaar met html.