Flash error - Geen audio in Player/Safari

Ik krijg elke keer een heel irritante popup (zie afbeelding) zodra er flash met audio gebruikt wordt in safari, maar volgens mij ook in de Flash Player (standalone)... Er is ergens een instelling verkeerd geschoten, maar ik weet niet waar en hoe ik dit weer goed krijg. :(

[img:2898db1428]http://www.benniesfifties.com/flasherror.jpg[/img:2898db1428]

Iemand enig idee hoe ik dit oplos ? Kan momenteel dus geen flash audio/movies afspelen zonder die irrante popup, waarna ik ook geen geluid heb…

Thanx!

Lijkt een fout op jou systeem. Kijk eens bij Bluetooth onder systeem voorkeuren of daar toevalleen een bluetooth headset bij staat of zo iets.

Je had gelijk, heb bij Bluetooth het een en ander uitgezet en nu spelen flash filmpjes wel weer gewoon af, (geen error popupje in ieder geval) maar heb nog steeds geen audio. Het lijkt wel alsof er in een instelling in Flash is die de audio naar die 'headset' toestuurt die er niet is, en dus hoor ik ook niks... maar ik weet niet waar ik dat soort instellingen kan wijzigen... :?

Geen geluid in Flash kan ook aan dat vervelende bugje liggen. Start Garageband eens een keer op en sluit weer af... vaak doet dat "the trick".

Zakske:

Argh… Stom!
Natuurlijk… dat irritante bugje… glad vergeten…
En het werkt!

Thanx! Met geluid is het altijd toch wat leuker… :slight_smile: