Flash Font probleem

Ik heb een probleempje met flash. Op mijn computer thuis werk ik aan een website met het lettertype Skia dat is officieel een Apple lettertype maar op de pc is hij ook verkrijgbaar. Nu werk ik even op een pc met flash cs3 zelfde als op mijn mac en ook op deze pc is het lettertype Skia geinstalleerd maar...

Als ik de website hier open is de tekst veel groter en past niet in de
stukjes waarin het normaal staat op mijn mac. Met andere woorden
ik kan de website dus niet aanpassen hier op de computer.
Weet iemand mss hoe dit kan komen? Is het lettertype Skia hier op
de pc dan niet hetzelfde of ligt het aan een of andere instelling die
flash op de pc anders pakt als op de mac?

Tip: Werk NOOIT met verschillende (ingestelde) comps aan een projectdoc. Daarmee voorkom je o.a. de door jouw beschreven problemen. Lettertypes voor PC en Mac zijn inderdaad verschillend qua structuur (als ik het zo mag zeggen) en gedragen zich ook als dusdanig, ook al dragen ze dezelfde lettertypefamilienaam (leuk woord...). En dan heb ik het nog niet eens over hoe de PC is ingesteld èn hoe het softwareprogramma op die PC is ingesteld (voorkeuren) Je kan al problemen krijgen qua instellingen als je op verschillende Macs werkt...laat staan Mac >>>PC. Dus bespaar je problemen en werk alles uit op 1 comp (Mac of PC)

Als je iets met Flash heb gemaakt met een gedownloadde fonts en publiceer je op het net zal je brouwser niet ondersteunen dus zal ie waarschijnlijk een standaart lettertype weergeven ipv jouw lettertype.

In Flash kan je wel die lettertype breken: mac (cmd-b) win (ctrl-b) -2keer
Dan maak je die letters letteromtrek van. Dus wordt die letters shapes .
Probleem is dat je die tekst niet meer kan aanpassen.

edit: ik las het probleem verkeerd, sorry 8)