Flash hulp nodig...

[geen tijd om nu naar NL te vertalen, komt met een uurtje ofzo] Hi,

I have a navigation movie with three layers on the main timeline:

1. MC of navigation
  2. ACTIONS
  3. MC location

The action line contains one action, namely;

[code:1:271287c127]r = random(12)+1;
filename = "img_"+r+".swf";
loadMovie(+filename, "location");
[/code:1:271287c127]

The external SWF should be loaded into the MC location, on the third layer on the timeline.

The problem is that the external SWF is always loaded on top of all the other layers in the movie, so the nav and other items aren’t visible anymore.

Logically, I don’t want this, I want the movie to load behind the nav. How can I make this work??[/code]

Ik denk dat de enigste oplossing is om de nav ook als externe swf op te nemen, met een hoog level, zodat de andere externe swf's eronder komen. Voor zover ik weet is dat de enigste mogelijkheid met externe swf's.

Was niet helemaal wat ik wilde, maar ik heb het zo tijdelijk even opgelost. Thansk!

[quote:b8cc1201d0="meneer de koekepeer"]Was niet helemaal wat ik wilde, maar ik heb het zo tijdelijk even opgelost. Thansk![/quote:b8cc1201d0] mocht je iets vinden dat de externe-swf-in-levels oplossing omzeilt, kun je het dan hier plaatsen, want ik zou 't dan ook wel willen weten. 8)

'k zie het probleem niet? kijk eens naar [url=www.cure-yeux.com/tost/forum/testje.zip]deze file[/url], jij doet toch net het zelfde? groeten tost

[quote:95b42ae124="tost"]'k zie het probleem niet? kijk eens naar [url=www.cure-yeux.com/tost/forum/testje.zip]deze file[/url], jij doet toch net het zelfde? groeten tost[/quote:95b42ae124] ah, die oplossing was mij niet bekend! Wist niet dat je externe swf in locaties kon laden.

Bedankt! 8)

graag gedaan :)