ik heb een klein probleempje, ik heb voor mijn baas een animatie gemaakt in flash, en deze swf zou in een powerpoint moeten gepresenteerd worden samen met een hele hoop andere slides. Dit werkt dus blijkbaar niet…
Eerst moet je in je quicktime prefs enable flash aanvinken,… dan zie je in quicktime dat hij de animaties niet correct timed, (enkel flash 5 wordt ondersteund, en geen 9) en dat hij dus ook niet perfect speelt in powerpoint…
ik heb al vanalles geprobeerd, converteren naar animated gif = kwaliteitsverlies en geen interactie…
converteren naar mov, net hetzelfde… een link leggen in powerpoint naar de file geeft dezelfde zever…
In Flash - > File -> Publish Settings, tabje Flash en dan bij Version voor Flash Player 5 kiezen en vervolgens je .swf exporteren. Kijk eens of het dan wel werkt in Powerpoint.
Als je het [url=http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_14235]truukje[/url] weet is het simpel. Ik heb ook heel lang gestoeid. Maar volgens mij moet dit gewoon werken, ongeacht welke flash versie.