Flash movie openen in nieuw venster zonden knoppenbalk

Ok een lange titel :) , Nu, ik heb dus een slideshow gemaakt in flash ( het is dan toch flash geworden). Als ik op mijn site een link zet opent de browser de slideshow in een nieuw venster dat niet aangepast is aan de film grote en de knoppenbalk is nogaltijd te zien net zoals de adresbalk. Is er een of andere HTML code om ervoor te zorgen dat het venster juist groot genoeg wordt zodat je het filmpje ziet zonder leegte er rond en zodat er geen knoppenbalk en adresbalk is in de browser. Thx

Als ik het goed begrijp, dan wil je een pop-up venster met daarin de swf. De pagina mag ook geen werkbalken hebben. op http://javascript.internet.com/generators/popup-window.html kan je zoiets vinden. Je kan er alles naar eigen voldoening instellen.

Succes.

Ok bedankt. Nadat ik dit bericht had geschreven kwam het in me op dat ik die lange uitleg eigenlijk ook had kunnen vernaderen in het woordje pop-up :)

Ok ik krijg dit, ik snap dat ik het moet pasten na het woordje head(nr1) maar nr 2 : de code gebruiken om het popup venster te openen op je pagina. Bedoelen ze gewoon dat die code het popup venster zal openen. En dan staat er onderaan "gebruik deze link" maar dat is helemaal geen link. EDIT probleem opgelost [code:1:b089822cfe]<!-- TWO STEPS TO INSTALL POPUP WINDOW:

1. Paste the first into the HEAD of your HTML document
  2. Use the code to open the popup page on your site →

<!-- STEP ONE: Copy this code into the HEAD of your HTML document →

<HEAD>

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!-- Idea by: Nic Wolfe (Nic@TimelapseProductions.com) →
<!-- Web URL: http://fineline.xs.mw

<!-- This script and many more are available free online at →
<!-- The JavaScript Source!! http://javascript.internet.com

<!-- Begin
function popUp(URL) {
day = new Date();
id = day.getTime();
eval(“page” + id + " = window.open(URL, ‘" + id + "’, ‘toolbar=0,scrollbars=0,location=0,statusbar=0,menubar=0,resizable=0,width=250,height=250’);");
}
// End →
</script>

<!-- STEP TWO: Use the following link to open the new window →

<A HREF=“javascript:popUp(‘slideshow.swf’)”>Open the Popup Window</A>

<!-- Script Size: 0.73 KB -->[/code:1:b089822cfe]

De waarden die je meegeeft gelden alleen voor een html pagina. Dus je zal een pagina moeten maken met de swf erin en dan zal [code:1:5c7f36458c] <A HREF="javascript:popUp('slideshow.swf')">Open the Popup Window</A> [/code:1:5c7f36458c]

[code:1:5c7f36458c]
<A HREF=“javascript:popUp(‘slideshow.html’)”>Open the Popup Window</A>
[/code:1:5c7f36458c]
worden. Dus linken naar een html pagina met een swf erin.

Succes

Inderdaad konijn.

Ik moet overigens zeggen dat ik eerst dacht dat je vanuit een Flash-bestand een nieuw venster wilde openen zonder knoppenbalk e.d. :oops: Pas later zag ik dat je iets anders in gedachten had, had nog bijna een reactie gegeven met die code :wink:

Veel succes met je slideshow verder!

[quote:8c0e839aa7="konijn"]De waarden die je meegeeft gelden alleen voor een html pagina. Dus je zal een pagina moeten maken met de swf erin en dan zal [code:1:8c0e839aa7] <A HREF="javascript:popUp('slideshow.swf')">Open the Popup Window</A> [/code:1:8c0e839aa7]

[code:1:8c0e839aa7]
<A HREF=“javascript:popUp(‘slideshow.html’)”>Open the Popup Window</A>
[/code:1:8c0e839aa7]
worden. Dus linken naar een html pagina met een swf erin.

Succes[/quote:8c0e839aa7]
Ok bedankt om het nog even helder uitteleggen. Had de oplossing al gevonden,maar ik ben niet echt een html persoon. THX