Flash MX 2004 pro download mislukt

Ik heb een heel raar probleem. Ik kan alles downloaden, dat gaat allemaal goed. Alleen nu wil ik de trial van Flash mx2004 pro downloaden, dan lukt dit niet.

Na 58Mb krijg ik de volgende melding: decoderen gedownload bestand mislukt.
Maar hij is helemaal nog niet gedwonload.

Gemailed met Macromedia: Ga naar start en klik… Ja hallo ik zit op Mac. Lees mijn mail even! :evil: Wederom een mail gestuurd alleen dit zal wel weer even duren. Ik heb gezocht op het forum maar ik kan niets vinden.

Ik heb vaker met flash gewerkt maar dan op pc en ik wil graag op flash hebben, maar eerst even testen.

Wie kan mij helpen?

[edit]Het werkt niet met Safari, maar ook niet met IE[/edit]

Ik ga even reageren op mijn zelf: Ik heb hem net gedownload met een Windows pc en dat gaat wel goed. Zelfde verbinding, alles. Wie heeft de oplossing?

Ik vind het maar raar. Net nog een test bin van 100Mb gedownload en dat ging wel goed.

Nu ging het downloaden wel goed. Maar het bestand is beschadigd. Wellicht een probleem van Macromedia?

erg vreemd... is er een site die het bestand ook aanbiedt? Ik neem aan dat Versiontracker etc verwijst naar het bestand op de Macromedia-site, dus daar heb je vrij weinig aan.

Mount de DMG niet? Geeft Safari aan dat het bestand is beschadigd?

Stuff-it kan hem niet uitpakken nadat ik hem heb gedownload met een windows pc en als ik hem download met Safari of IE op de Mac dan kan hij hem niet helemaal downloaden en geeft hij aan dat het decoderen is mislukt.

Versiontracker had ik nog niet geprobeerd. Alleen die file is maar 26Mb ipv 98Mb. En nu weet ik waarom: een update ipv full version!

Nog een idee?

Anders ff je cache legen en geschiedenis wegmieteren en daarna weer schoon opnieuw proberen? Desnoods met Firefox ofzo :D

Heb ik al geprobeerd, heeft geen nut. Ik heb de file ook al gedownload met windows en daarna de .sit uit proberen te pakken. Ook dit lukt niet.

Ik gok dat het bestand van Macromedia corrupt is. Maar ja, wie ben ik omdat te beoordelen?

Zo te zien is dat bestand idd corrupt. Downloaden ging prima maar bij het uitpakken via Stuffit Expander 7.03 krijg ik deze melding:

[img:06a0a5da70]http://www.macosx.nl/~flipstra/error.gif[/img:06a0a5da70]

Net stuffit 8.02 ge-d/l en daar dezelfde melding…

Gelukkig ben ik niet de enige. Ik heb een ftp adres gekregen die 24 uur goed is. En hij doet het! En het is ook nog pro!

Ik heb ook aangegeven dat hun file waarschijnlijk corrupt.

Bedankt voor het uitproberen Flipstra!