flash mx en gif-export

hiho,

iemand enig idee waarom flash mx mijn simpele fla / swf bij het exporteren naar gif omzet in single frames as long as your timeline!>?

rrr… best iri 60 gifjes opeens op je desktop.

iemand een id?

THYNX = BIEG

misschien een voor de hand liggend antwoord: staat bij publish settings onder 'gif' static aan ipv animated?

Heb je al bij de publish settings gekeken. DFaar staat een tab met GIF. daar kan je aangeven of het static of animated moet zijn. Als hij op animated staat zou hij goed moeten gaan.

ik denk dat als ik in d espiegel kijk; ik een blond iemand ga zien.

→ laten we dit VOORAL onder ons houden?

:stuck_out_tongue:

THNX = BIEG

[quote:eb2272341f="bieg"]ik denk dat als ik in d espiegel kijk; ik een blond iemand ga zien. --> laten we dit VOORAL onder ons houden? [/quote:eb2272341f]

Weet je wat nou het rare is…Ik ben blond :lol: 8) :stuck_out_tongue:

[quote:298f366ea2="zo hij"][quote:298f366ea2="toen ik"]ik denk dat als ik in d espiegel kijk; ik een blond iemand ga zien. --> laten we dit VOORAL onder ons houden? [/quote:298f366ea2] Weet je wat nou het rare is.......Ik ben blond [/quote:298f366ea2]

nou is ik half rossig … maar ff een waarzegster tackelen en vragen of dat consequenties heeft op de lange termijn???

[quote:f1aca41959="bieg"]ik denk dat als ik in d espiegel kijk; ik een blond iemand ga zien.

→ laten we dit VOORAL onder ons houden?

:stuck_out_tongue:

THNX = BIEG[/quote:f1aca41959]
Te laat!!! :wink:

lukt het cssen al?

daan.

't is css-en is leuk!

is veel mee te doen en jawel ook Ik kan zonder frames!

Yieah! et tu?

bezig met layouten zonder tables, is wel wennen.

daan.