FLASH/PHP/MYSQL Nieuws & Gastenboek - systeem met kleine CMS

De afgelopen dagen heb ik een gastenboek en nieuws systeem gemaakt met php en flash,deze maken gebruik van een MySQL database. Ik heb ook een systeem gemaakt, dat je on line gegevens kunt toevoegen,deleten,aanpassen. En het resustaat kan je [url=http://www.freshface.be/ex/systeem.zip]hier downloaden[/url] !! Je kan er misschien zelf nog wat van leren of je kan het aanpassen en zelf gaan gebruiken. Het kan waarschijnlijk op sommige vlakken beter worden gedaan, maar men php kennis reikt (nog) niet zover.

Er zitten ook 2 bestanden in om de tabellen in de database aan te maken.
Ook in de includes map zitten 2 bestanden waar je gegevens van je database in moet steken.

Ik hoop dat je er iets met bent.
Ohja, op www.freshface.be kan je het werkende nieuws en gastenboek systeem zien !
Veel plezier ermee, en laat me weten wat je er van vind.

Heee konijn... Ik ga die bestandjes eens op mijn gemak doorpluizen. Misschien kan ik deze kennis toepassen op sites die ik maak (of maken wil).

Harstikke bedankt! :lol:

He, erg interessant. Ik zal dit ook eens op mijn gemak bekijken. Ben ik erg vervelend als ik meld dat ik op jouw online zijnde website geen 'squares' zie. Ook krijg ik bij een aantal pagina's een foutmelding... (MacOSX 10.3.4 / Jaguar).

De "squares", bevinden zich vanonderen. Maar dit wordt opgelost na de examens. En op welke pagina's krijg je foutmeldingen ? Het kan zijn dat je geen "news" of "guestbook entries" kan zien. Bij mij op school is dit ook zo , er zal iets geblokt worden. Mocht het iets anders zijn, zeker melden :)

[quote:025a0b2e11="konijn"] En op welke pagina's krijg je foutmeldingen ? Het kan zijn dat je geen "news" of "guestbook entries" kan zien. Bij mij op school is dit ook zo , er zal iets geblokt worden. Mocht het iets anders zijn, zeker melden :)[/quote:025a0b2e11]

Precies dat.

De link werkt niet meer..

Mss om dat het 2 jaar geleden is...