FLASH plug-in

Voorbeeldje: ik start site op (in dit geval de site van VRT-nieuws). Ik klik op een filmpje (flash), strandbal, site valt uit. Niks meer. Ik krijg een melding die zegt dat het probleem waarschijnlijk bij de "flash-player" plug-in ligt.

Ik verwijder de plug-in en download een nieuwe (Adobe). Installeer deze, probeer opnieuw de site. Resultaat: alles werkt prima.

Ik sluit Safari. Ik open opnieuw, ga terug naar de website en start de site. Resultaat: idem als in het begin.

Conclusie: de flash plug-in werkt maar één keer !

Kan iemand mij met dit probleem helpen aub?

Hartelijk dank!

Toen je de Flash-plugin verwijderde, had je toen de instellingen ook verwijderd?

Ik heb exact dezelfde problemen... Ook bij de [url=http://www.deredactie.be]site van de VRT nieuwsdienst[/url]

me too :cry:

Mmm.. bij mij ook.

Ook al een tijdje last van! Heb Flash gedeïnstalleerd en weer opnieuw geïnstalleerd maar mocht niet baten

Ook ik heb er sinds Safari 4 (de Beta leek wel goed te werken) last van. Spelletjes op [url]www.miniclip.com[/url] lijken soms ook niet te werken. Het spel laadt wel en dan werkt Flash wel even, maar als het spel dan echt zou moeten beginnen, wordt het enkel zwart. Ook dit werkte voorheen in de beta!

Lijkt me ook aan de Flash plugin te liggen. Herinstalleren heeft bij mij ook niet mogen baten.

Welke bestanden gooien jullie eigenlijk weg om die plugin te verwijderen? Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?

gewoon via spotlight flash plugin gezocht en dan die flash.plugin weggegooid

Het probleem ligt niet bij Safari. Hetzelfde doet zich namelijk voor bij Firefox. Ik heb de VRT een mail gestuurd maar -vanzelfsprekend- geen reactie hierop ontvangen…

Blijkbaar ligt dit toch niet bij die site zelf. Ik heb geprobeerd met Safari, Firefox en Opera. elke site crasht. En dit iedere keer als een site met daarin flash-toepassingen wordt gebruikt. Eerste maal: alles ok. Tweede maal opstarten: crash. Help !

Iemand al een oplossing gevonden voor dit probleem? Ik vind het best vervelend. Normaal kijk ik iedere dag wel een aantal keer op deredactie.be en sporza.be. Nu hangt mijn browser keer op keer bij het kijken van een videofragment... :x

Ik kan je niet helpen, maar ik kan wel op de site van VRT-nieuws de filmpjes zien met Saferi 4. misschien toch iets niet goed ingesteld of een andere plugin die conflikteerd.

Ik heb Shockwave flash 10.0 r22

mvg LM