[flash-rookie hulp] aanpassing aan de hand van voorbeeld

hoi allemaal,

ik heb een klein vraagje over wat waarschijnlijk een simpele aanpassing zal zijn, maar ik hoop dat andere beginnelingen hier mee kunnen kijken;

na ingelezen te zijn over xml/flash ben ik aan de start gegaan met het bouwen van mn 1e flash site en wil beginnen om dezelfde functie te implementeren als aangegeven op kirupa : http://www.kirupa.com/web/xml/examples/portfolio.htm

de werking van de functie wordt heel netjes uitgelegd, alleen wil ik grotere thumbnails gebruiken; echter als ik het formaat van de menu (thumbs) wijzig dan verdwijnen ze, of raken onnatuurlijk uitgerekt.

het menu is een aparte movieclip, waarin nog een movieclip is verwerkt; in de AS staat iets over een ‘thumb_container’, alleen zie ik geen waarden, of afmetingen die ik ervan kan bewerken …

ik zie waarschijnlijk iets heel kleins over het hoofd, wie me zou kunnen helpen - graag en ik ben je natuurlijk heel dankbaar

alvast bedankt !

Ik heb hem ook ff gedownload, en het lijkt misschien wel erg moeilijk, maar dat is het niet.

Er zit ook een mapje waar de ‘thumbs’ inzitten. Als je deze gewoon groter maakt dan zijn je thums in je flashfile ook groter. Wat je wel moet doen is het vlak waar ze in staan ook groter maken.

En de afstand tussen de thums is bepaald op 40 dus die kan je ook evt veranderen.

[quote:2f8869d9fd=“www.kirupa.com”]var thumb_spacing = 40;[/quote:2f8869d9fd]

bedankt voor je reactie, ik ga het morgen nog een keer proberen ... kwam er eerder op de dag niet uit :P