flash website in Google

wat is dan de truc met dat metarefresh? dit in de indexfile:

<META HTTP-EQUIV=“REFRESH” CONTENT=“1;URL=http://www.website.html”>

en dan nog een hidden layer met daarin de content? en ook links? ik probeer namelijk van alles maar de site is in de verste verte nergens terug te vinden in zoekmachines.

how, how, geduld hé :) Het duurt een 2-4 weken voor google je site nog eens bezoekt. Als je een héél populaire site hebt (die al hoog scoort in google) komt google wel een paar keer per dag langs, maar dat is nu dus (nog) niet het geval. Zijn er websites die naar jou site linken? (je link staat al hier op het forum, dat is al een goed begin).

[quote:fb60c7689a="macetaria"]how, how, geduld hé :) Het duurt een 2-4 weken voor google je site nog eens bezoekt. Als je een héél populaire site hebt (die al hoog scoort in google) komt google wel een paar keer per dag langs, maar dat is nu dus (nog) niet het geval. Zijn er websites die naar jou site linken? (je link staat al hier op het forum, dat is al een goed begin).[/quote:fb60c7689a]

:smiley: het gaat ook niet om mijn site maar om een website van iemand anders die ik een hele tijd geleden heb gemaakt maar in de verste verte niet terug is te vinden in de zoekmachines. Dus dacht ik dat ik vast wat fout heb gedaan en vroeg me af hoe de indexfile van jullie er uitzag waar het een swf bestand betreft. Het eerste dat ik al fout had gedaan was om de metarefresh timer op NUL seconden te zetten, dat was al iets dat Google niet tof vindt. dus ik heb nu dat hele metarefresh verhaal weggehaald en enkel nog maar een hidden layer met daarin wat info.

Een hidden layer is uiteraard een methode om content te cloaken voor Google. Ga hier echter niet te ver in, want zodra Google erachter komt dat je onrelevante informatie laat zien (om zo veel mogelijk gevonden te worden) krijg je strafpunten. En dat wil je uiteraard niet.

Wat macetaria al zegt, het is inderdaad waar dat Google veel waarde hecht aan links naar jouw site. Maar (zoals ik al vaker heb gezegd in dit forum) [i:a08f0b08b1]Content is King[/i:a08f0b08b1]. Google bezoekt MacOSX.nl enkele 100e keren per dag. Puur omdat deze site veel en frequent updatende content heeft.

Ik zocht onlangs iets op google en wat raar was was dat ie in een swf vond, zoas die dat in .pdf of .doc doet. Er stond dan voor de pagina titel [flash] en als je er dan op klikte opende er een swf. Hoe doe je dat? [url]http://www.google.com/search?q=fcukstar&btnG=Zoeken&hl=nl&ie=UTF-8[/url] Het 7e resultaat is hier een voorbeeld van.