Flip4Mac en Word X

Ik ben benieuwd of iemand van jullie dit probleem ook heeft: bij mij crasht Word X al direkt na het opstarten nadat ik Flip4Mac 2.0.1 had geïnstalleerd (MacOSX 10.4.4, PowerMac 1.6 GHz, 1 Gbyte geheugen). Na verwijderen van Flip4Mac werkt Word weer prima. Heeft iemand hier een oplossing voor, zodat ik ze beide naast elkaar kan gebruiken? Overigens heb ik dit probleem ook al gemeld aan de makers van Flip4Mac.

Ik ben ook niet zo te spreken over Flip4Mac, maar een conflict met Word heb ik niet...

Flip4Mac deed bij mij Safari en Mail crashen. Ik heb het er meteen afgegooid.

Flip4Mac is een ramp. Bij mij crasht Word niet maar wel QuickTime. Nu even wachten tot ze een nieuwe versie uithebben met hopelijk geen problemen. Dat je Word crasht is wel raar.

[quote:e04aea7f0a="larridon"]Flip4Mac is een ramp. Bij mij crasht Word niet maar wel QuickTime. Nu even wachten tot ze een nieuwe versie uithebben met hopelijk geen problemen. Dat je Word crasht is wel raar.[/quote:e04aea7f0a] Tja, bij mij crasht Quicktime juist weer niet (of beter gezegd nog niet.... :wink:). Ach ja. Tot nu toe ging het ook goed zonder Flip4Mac. Dus echt missen doe ik het niet. Maar eens even het antwoord van de programmeurs afwachten.

Er is toch al sinds gistermiddag een nieuwe versie van Flip4Mac uit! Deze versie verhelpte bij mij alle problemen. Je moet ze wel van hun site downloaden

http://www.flip4mac.com/wmv_download.htm … het is versie 2.0.1

[quote:345506bce0="Peach"]Er is toch al sinds gistermiddag een nieuwe versie van Flip4Mac uit! Deze versie verhelpte bij mij alle problemen. Je moet ze wel van hun site downloaden

http://www.flip4mac.com/wmv_download.htm … het is versie 2.0.1[/quote:345506bce0]
Deze versie had ik geïnstalleerd… Dus blijkbaar lost deze alleen een conflict met Quicktime op.

Hup, weg met die zooi... :evil:

Ik heb geen problemen met Flip4Mac hoor. Ik heb zelfs meteen de WMV Import aangeschaft (20,32€) zodat ik mijn WMV's nu ook naar mov's kan converteren.

Bij mij crashen alle Office v.X programma's. Had al het vermoeden dat het met Flip te maken had. Nu ik zie dat meerdere mensen problemen hebben gooi ik het programma ook weg!

Rotzooi! :grrr:

Flip4Mac weg en alles doet weer normaal :)

Maar hoe kan zo’n programma zo’n grote invloed hebben dat het zelfs Word doet crashen?

Vreemd aangezien het niet meer is dan een QuickTime plugin. Op zich is dat wel redelijk ingrijpend in je systeem maar ik zie niet hoe Office daar last van kan hebben, niet dat ik de problemen niet geloof hoor. Ik heb geen enkel probleem met Flip4Mac, ik was net van plan er voor te gaan betalen toen het gratis werd. Je hoeft 't natuurlijk niet te gebruiken, Media Player doet het nog steeds hoor.

Ik heb een zojuist reaktie gehad van de makers van Flip4mac. Zie hieronder: [quote:13ef54e495]We have been alerted to this problem by a few people, could you help us narrow it down abit?

Go to your Library/Quicktime folder
and with Flip4mac installed could you

1. remove the import component to the desktop
    then run word to see if it crashes?
  2. remove the export component to the desktop with import put back into library/quicktime folder
    then run word to see if it crashes?[/quote:13ef54e495]
    Optie 1 zorgde ervoor dat Word weer normaal opstartte. Dus hopelijk helpt deze informatie hun om het programma beter te maken. Ik vind het wel positief dat ze snel reageren op bug-meldingen en dat ze hun best doen om het op te lossen. Dus hopelijk komt er snel een betere versie.

Even een update. Volgens de programmeurs is er een conflict tussen de 3ivx D4 4.5 plugin (Library/Quicktime folder) en Flip4Mac. Het verwijderen va 3ivx zorgt ervoor dat Word weer normaal opstart. Ze hebben aangegeven dat ze dit probleem proberen op te lossen. Mogelijk dat dit ook de reden is dat Flip4Mac bij anderen niet goed werkt???

Zojuist de laatste versie van Flip4Mac (2.0.2) gedownload en de 3ivx plugin teruggeplaatst. Word start nu normaal op, dus blijkbaar hebben ze het probleem opgelost. :lol: