Floppy drive USB

Iemand ideen waar ik kan zoeken voor een USB floppy drive (extern)? Liefts tweedehands. Ik tweedehandsmac.nl staat niets.

misschien www.marktplaats.nl

ππ

ik heb toevallig net zo'n ding besteld bij Machouse: €40,- ex. BTW! Misschien is het wat... :lol:

Ik heb er eentje uit Singapore meegenomen voor ong. 12 euro. Werkt als een trein alleen erg langzaam.

[quote:5279c17d7d="ThomasL"]Werkt als een trein alleen erg langzaam.[/quote:5279c17d7d] Dat klopt toch :roll: ?

[quote:44d3523992="Zora la rousse"][quote:44d3523992="ThomasL"]Werkt als een trein alleen erg langzaam.[/quote:44d3523992] Dat klopt toch :roll: ?[/quote:44d3523992]

hehe…ja idd :stuck_out_tongue:

Afgezien van dat zijn floppy drives nu eenmaal erg traag :wink: Maarja…er past ook niet zoveel op…dus hoef je ook niet zo lang te wachten :stuck_out_tongue:

Nou... bij mailamac.nl eentje voor 45 pleuri inclusief alles... die maar doen denk ik... dank voor de reacties.

Wel asociaal duur als je bedenkt dat een kale floppy drive ongeveer 5 euro kost.

ja inderdaad! maar ja, dat is met alles zo... Kijk maar is naar interne en externe dvd schrijvers... 3 keer zo duur!

ππ

je kunt ook zien een ls120 drive op de kop te tikken.

hierin kun je gewone floppy’s drukken en lezen e.d. en de 120 mb flops