FM ontvangen

Is er een apparaat wanneer je FM kan ontvangen op je Ipod? vb. Radio Donna, StuBru,.... ?? Ik heb gehoord dat Itrip alleen FM uitzendt maar er zal toch ook iets moeten zijn dat kan ontvangen neem ik aan ...

Bedankt!!

Ik ben eigenlijk al 3 jaar aan het wachten op zo'n accesoire, bij mijn weten is dat er nog steeds niet! Ben eens benieuwd of iemand weet of dit wel bestaat of dat het nog gaat komen. 8)

Het allermooiste zou zijn als Apple gewoon een iPod met FM-tuner uit zou brengen. Dat kan makkelijk, want die dingen kosten geen drol meer en technisch zou het ook geen probleem voor Apple moeten zijn. Misschien is het alleen een lastige klus om de software van de iPod aan te passen :?

ik denk dat Apple dat niet gaat doen, want als je radio gaat luisteren waarom zou je dan nog liedjes kopen in de iTMS?

[quote:6ba423e194="colpolyp"]ik denk dat Apple dat niet gaat doen, want als je radio gaat luisteren waarom zou je dan nog liedjes kopen in de iTMS?[/quote:6ba423e194]

Voor de 10000en nummers die niet in de iTMS staan :x

Zo'n accesoire is er wel geweest... de iFM van Griffin.

Hij is echter nooit in productie gegaan, omdat Apple de 3e generatie iPod een andere afstandsbediening heeft gegeven, waardoor aansluiten niet meer mogelijk was…

[i:3026a76a30]"Griffin Technology has canceled the production of its iFM Radio for iPod. According to an e-mail sent to customers who pre-ordered the product, the iFM was canceled because it relied on the now discontinued iPod Wired Remote Control, which is no longer available separately from Apple. Griffin also said that producing the iFM for the new 3G iPods proved to be impossible due to technical changes in the new models. "[/i:3026a76a30]

En zo zag hij er uit:

[img:3026a76a30]http://home.zonnet.nl/stevejobs/ifm.jpg[/img:3026a76a30]

Misschien een emailtje naar deze jongens:

http://www.engineeredaudio.com/index.shtml

dit accessoire bestaat reeds lange tijd, heb ooit ook nog op punt gestaan om dit aan te schaffen, weet niet juist meer merk&model, ff zoeken

edit: zal proberen straks merk&model te melden