FM Transmitter

Hoi,

Is er hier ergens in België een FM Transmitter te koop? Ik vind er echt nergens eentje…

Niet doen, werkt voor geen meter. Wat een ellende. Het een week laag met een iTrip lopen klooien, op dag 8 was ie kapot. gelukkig maar.

Ik sluit me hier volledig bij aaan. Heb een iTrip gehad en eeen 'no-name' fm-transmitter en het was allebei niks. Rot geluid, gepiel met wisselende frequenties of helemaal geen ontvangst. Gefrut is het...

Even een positief berichtje: heb er ook een en werkt perfect in de auto. De freqentie kan wel eens een probleem zijn, maar wanneer je de software niet installeert staat hij op 89.9 en hiermee heb ik totaal geen last. Alleen bij sommige auto's o.a. is de antenne teveel afgeschermd en is er weinig tot geen ontvangst.

In de huiskamer werkt het eveneens perfect, het is beter als het cassettebandje gebruken!

IT pro verkoopt ze Zowel de itrip als die Belkins. Werken allebei niet goed. We hebben te weinig vrije frequenties :roll: .

In mijn kamer moest ik dus 2m van geluidsinstallatie zitten. En hoorde af en toe ruis.
Dan kan ik hem evengoed aan mijn geluidsinstallatie hangen via een kabel :stuck_out_tongue:

deze [url=http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=audio&u=diversen&ID=54786]fm transmitter[/url] werkt ook goed kost €35,-

even zoeken op fm transmitter

voor mij werkt ie al een jaar probleemloos in de wagen. in belgie. ik ging al tot in de alpen en de freq deed het prima , 930 km éénmaal had ik 5 min ruis omdat een andere freq in de buurt stoorde. voor de rest heb ik alleen maar lof moet er wel bij vertellen dat in mijn geval de antennen in de voorruit geintegreerd is, en dat ik de 90.1 gebruik, en ik gebruik mijn ipod ook bv bij de wekkerradio, die heeft geen aansluitmogelijkheid. dus dat toch knap. maw, tevreden met de ipod+itrip