font agent pro 2.1 kan geen classic fonts printen

Ik heb font agent pro 2.1 geinstalleerd onder osx 10.3.3. bij activation heb ik activate fonts in classic aangevinkt. Nu kan ik de fonts wel zien in classic maar hij print ze niet. Als ik dan weer terug ga kijken in mijn fap preferences staat activate fonts in classic weer uit.

Heb het al een keer opnieuw geinstalleerd maar dat maakt allemaal niet uit.

Net na het plaatsen ben ik erachter gekomen waar het probleem zit. De classic systeem map was schrijf beveiligd.

Ik schrok al...

Ik ook maar gelukkig pffff...

BTW in de laaste publish word fap2 behoorlijk afgezeken. Wat een bullshit zeg…!

Vertel... Of staat het ook online?

Ik heb destijds twee proefnummer s Publish gratis gekregen. Twee pagina’s met tips en trucs worden zo van deze site afgehaald, de tests en besprekingen zijn erg persoonlijk gekleurd en volgens mij zijn de meeste redacteuren niet echt erg goed op de hoogte van het onderwerp waar ze over schrijven. Dieper dan de gebruiksaanwijzing en wat commentaar uit versiontracker komen ze niet.

Voor echt goede bladen moet je nog steeds in GB of de USA zijn. Ik heb nu, na 3 jaar de papieren versie per post te hebben gehad, een abo op MacWorld digitaal. Daar zit toch echt heel wat meer kennis…

even uit mijn blote hoofd.

Het begint met: Dat het fontbeheer onder osx nog steeds te wensen over laat.
En dat ze bij insidersoft eindelijk wakker geworden zijn en nu behoorlijk dicht bij suitecase zitten,
maar dat de problemen die onstonden zoals het plotseling vastlopen van indesign, tekstverloop etc. volledig te wijten was aan FAP. Dus het is toch beter om suitecase te gebruiken.

okay dan… Zal het artikeltje nog wel eens opsnorren en helemaal plaatsen.