Font gezocht

Goedenavond,

Ik ben opzoek naar dit font, heb al enige tijd gezocht maar kan het niet vinden.

[img:f257022aec]http://img128.imageshack.us/img128/2039/meijerns6.th.jpg[/img:f257022aec]

Wie weet welk lettertype dit is?

Serpentine

succes, P-Five

Google eens op Serpentine...

Het de Serpentine of Dungeon (volgens WhatTheFont).

WOW :o wat werkt dat vet zet! plaatje uploaden en hij tovert ze zo te voorschijn.

Super :smiley:

Harstikke bedankt!

hmm, overal waar ik zoek moet je betalen voor dat lettertype? rond de €35,- ? klopt dat? is er niet een site waar je dat gratis vandaan kan halen? vind dat een beetje overdreven hoor.

[quote:14fc771697="J-R0eN"]hmm, overal waar ik zoek moet je betalen voor dat lettertype? rond de €35,- ? klopt dat? is er niet een site waar je dat gratis vandaan kan halen? vind dat een beetje overdreven hoor.[/quote:14fc771697] dafont.com

nee, die heeft hem niet

[quote:7b2a6523cc="J-R0eN"]hmm, overal waar ik zoek moet je betalen voor dat lettertype? rond de €35,- ? klopt dat? is er niet een site waar je dat gratis vandaan kan halen? vind dat een beetje overdreven hoor.[/quote:7b2a6523cc]

Mag ik vragen waarom jee dat overdreven vindt?

[quote:d64340bf5b="pinkie"]Mag ik vragen waarom jee dat overdreven vindt?[/quote:d64340bf5b]

Tuurlijk mag dat. :slight_smile: En ik ben ook benieuwd.

[quote:cd4f64a518="J-R0eN"]hmm, overal waar ik zoek moet je betalen voor dat lettertype? rond de €35,- ? klopt dat? is er niet een site waar je dat gratis vandaan kan halen? vind dat een beetje overdreven hoor.[/quote:cd4f64a518]

Waarom vindt je dat overdreven?

8)

Tsja, waarom betalen als het ook gratis kan? Bijv. [url=http://www.coolarchive.com/fonts.php?p=s]HIER[/url] (scroll naar beneden)

[quote:33ddce287c="Ludo"]Tsja, waarom betalen als het ook gratis kan? Bijv. [url=http://www.coolarchive.com/fonts.php?p=s]HIER[/url] (scroll naar beneden)[/quote:33ddce287c]

Tsja, als je zeker bent dat dat legaal is, is er niets mis mee. Maar ik vind het niet zo overdreven om iemand te betalen voor iets wat hij/zij ontwikkeld heeft. Vandaar.

[quote:ea823104eb]Tsja, als je zeker bent dat dat legaal is, is er niets mis mee. Maar ik vind het niet zo overdreven om iemand te betalen voor iets wat hij/zij ontwikkeld heeft. Vandaar.[/quote:ea823104eb]

Het is zeker waar dat iemand betaald moet worden voor zijn werk, alleen vindt ik in het geval van fonts de gage zo langzamerhand behoorlijk overdreven. Veel fonts zijn zo oud als de weg naar Methusalem, de maker is allang overleden en de rechten zijn in bezit van lieden die nog nooit een pen op papier hebben gezet, maar wel goed weten hun zak te vullen. Daarbij komt dat veel fonts varianten zijn op varianten en tegenwoordig met behulp van de computer een nieuw font vrij eenvoudig (na) te maken is. Een kleine aanpassing en hop weer een nieuw font! Hierbij wil ik overigens de echte letterontwerpers die daadwerkelijk veel werk verrichtten buiten beschouwing laten, die zijn er natuurlijk ook. Maar deze hebben als ze verstandig zijn hun ontwerpen ondergebracht bij één van de grote lettertype leveranciers en zijn zo verzekerd van een goed inkomen, want met de copyrights daar zit het wel goed. Daarnaast zijn er gelukkig ook genoeg fonts die rechtenvrij zijn. Ik wil trouwens de eerste computer nog wel eens zien waarop alle fonts betaald zijn :evil:

Fair enough